  • 1. Data: 2002-02-18 16:04:28
    Temat: FILMOWANIE
    Od: "Piotr \"Kazik\" Kaziuk" <k...@k...net.pl>

    Witam ! :)
    Chcialem sie spytac jak to jest z filmowaniem, krece filmy amatorskie i o
    ile dla mnie sprawa zakazu krecenia obiektow wojskowych jest jasna. O tyle
    nie za bardzo wiem czemu dyrektor szpitala wojewodzkiego na ktorego parkingu
    chcialem nakrecic kilka ujec nie pozwolil mi na to. Tzn. odeslal mnie do
    dyrektor ds. administracji ble ble ble zebym sobie u niej zalatwil zgode.
    Jako, ze mielismy wszystko juz ustawione (ekpia na miejscu itp.) Przeszlismy
    na chodnik nieopodal ale i tak zakaz pokrzyzowal nam plany. Dlatego mam
    pytanie Jak to jest ? Skoro szpital jest miejscem publicznym i nie ma nic do
    ukrycia (nie powinienen) to chyba mam prawo sobie tam filmowac, jeszcze
    rozumiem jakbym chcial w srodku albo moje zachowanie stwarzaloby jakies
    zagrozenie... Prosze wiec o odpowiedz na to pytanie i rozszerzenie jej o ew.
    inne obiekty dla ktorych potrzebne jest zezwolenie.

    P.S Na pewno znacie jakies adresy www gdzie moge znalezc ustawy i
    rozporzadzenia dot. tej sprawy. Bo jesli dyrektor nie mial
    wtedy racji to zamierzam sie do niego udac i go uswiadomic (Brrrrrrr
    coz za nieprzyjemny czlowiek) .

    Okej dziekuje za wszelka pomoc w tej materii.

    --
    Kazik
    k...@k...net.pl