  • 11. Data: 2006-04-01 13:04:19
    Temat: Re: Oszukany na allegro
    Od: "Domin" <d...@p...onet.pl>

    > supermarketu do dugiego. Więc jak myśłisz kto tu szastał pieniędzmi.

    Ale jesli by to zrobila Pani Ania, to by było OK, bo pewnie ma bilet
    miesięczny ;-)
    Chodzi mi tylko o to, ze kazdy ma jakas filozofie i zboczenia i nie ma co
    sie czepiac.

    Pozdrawiam
    Domin

  • 12. Data: 2006-04-01 13:40:49
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Ale jesli by to zrobila Pani Ania, to by było OK, bo pewnie ma bilet
    > miesięczny ;-)
    > Chodzi mi tylko o to, ze kazdy ma jakas filozofie i zboczenia i nie ma co
    > sie czepiac.

    A ta filozofia nazywa się chciwość vel pazerność...

  • 13. Data: 2006-04-02 22:35:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 31 Mar 2006 17:18:22 +0200, "Pejti" <p...@g...pl> wrote:

    >Witam, ja i okolo 15 osob zostalismy oszukani na allegro:
    >http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4262387
    Dziwnie ludzie wystawiaja komentarze:

    stacho3 (144) (Kupujący) ***Pozytywny*** sob 01 kwi 2006
    19:53:16 CEST 94849854
    Niestety to jest ***perfidny oszust***!!! Przedpłata dokonana popa25
    brak!

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl