  • 21. Data: 2010-08-05 10:37:51
    Temat: Re: Osoba zmarła a rozwiązanie umowy z tepsą
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 05-08-2010 12:24, sensor pisze:
    > Dnia Fri, 30 Jul 2010 15:21:46 +0200, Maddy napisał(a) w wiadomości

    > Napisali mi coś takiego:
    > "informuję, że umowa o usługi telefoniczne wygasa z chwilą zgonu Abonenta
    > po skutecznym zawiadomieniu operatora świadczącego usługi, o śmierci
    > Klienta dokumentem potwierdzającym zgon czyli aktem zgonu. Niestety do dziś
    > taki dokument nie został dostarczany lub okazany w palcówce TP w związku z
    > czym umowa nie uległa wygaszeniu."

    No na piękne oczy nie uwierzą.
    Daleko masz do najbliższego telepunktu, czy jak to się teraz nazywa/

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2010-08-05 12:03:39
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 12:37:51 +0200, Maddy napisał(a) w wiadomości

    Do telepunktu mam daleko, po konsultacja z GIODO przesłałem im skan z
    zamazanymi informacjami.
    Ale teoretycznie interesowało mnie, czy mają rację z tym, że umowa nie
    wygaśnie do chwili dostarczenia dokumentu. Dzwoniłem do UKE i okazuje się,
    że wygasła jednak w chwili śmierci, wbrew ich twierdzeniom. Dzięki.

  • 23. Data: 2010-08-06 11:09:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 05:32:31 -0500, witek napisał(a):

    > no to przy okazji okaż ten dokument i beda sobie faktury odkręcać.

    A gdyby zmarły nie był jego krewnym i nie mógłby dostać aktu zgonu?
    To chyba w interesie tpsa powinno leżeć pilnowanie swoich umów.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 24. Data: 2010-08-06 11:17:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 13:09, Henry(k) pisze:

    > A gdyby zmarły nie był jego krewnym i nie mógłby dostać aktu zgonu?
    > To chyba w interesie tpsa powinno leżeć pilnowanie swoich umów.

    Hmm, a te umowy nie są czasem dwustronne?

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-08-06 13:21:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 13:17:30 +0200, spp napisał(a):

    > Hmm, a te umowy nie są czasem dwustronne?

    Są. A drugiej strony już nie ma - więc nie ma umowy. Ale telefon nadal jest
    aktywny.

    pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2010-08-06 13:23:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 15:21, Henry(k) pisze:

    > Są. A drugiej strony już nie ma - więc nie ma umowy. Ale telefon nadal jest
    > aktywny.

    No cóż - pozostaje comiesięczne meldowanie się każdego abonenta w
    najbliższej budce telefonicznej.

    --
    spp

  • 27. Data: 2010-08-06 13:47:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-08-05 12:24, sensor pisze:

> [...]
    > taki dokument nie został dostarczany lub okazany w palcówce TP w związku z

    A czy podali jakąś podstawę prawną tego odkrywczego stwierdzenia?

  • 28. Data: 2010-08-06 14:23:01
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 13:09:19 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > A gdyby zmarły nie był jego krewnym i nie mógłby dostać aktu zgonu? To
    > chyba w interesie tpsa powinno leżeć pilnowanie swoich umów.

    Ktoś ten akt dostaje i ten ktoś go okazuje.

  • 29. Data: 2010-08-06 15:11:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 15:23:12 +0200, spp napisał(a):

    > No cóż - pozostaje comiesięczne meldowanie się każdego abonenta w
    > najbliższej budce telefonicznej.

    Wystarczyła by sprawna windykacja - najdalej po 3 miesiącu byłby odłączony.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 30. Data: 2010-08-06 16:20:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Henry(k) wrote:

    > A gdyby zmarły nie był jego krewnym i nie mógłby dostać aktu zgonu?

    To co go obchodzą jakieś faktury na osobą trzecią?