  • 41. Data: 2022-11-15 06:48:44
    Temat: Re: Osoba pełnoletnia poniżej 18 lat
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 22:21, _Master_ pisze:

    > Tu nawet wąchać nie trzeba.
    >
    > Mam prześmierdnąć tym gównem jak Ty i wtedy próbować rzetelnie ocenić?
    >
    > Pamiętasz bajkę o szatach cesarza?

    Pamiętam. Wygląda na to, że jej nie zrozumiałeś.

    Poza tym mam wrażenie, że jak potrzebujesz do wyrażenia swojej opinii
    wulgaryzmów, to znaczy, że mocy argumentów za wiele nie ma.
    No i brak logiki, bo jak chcesz zobaczyć gołego cesarza nie zapoznając
    się z prawem?

  • 42. Data: 2022-11-15 14:10:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może wśród cyganów poszukać?

    -----

  • 43. Data: 2022-11-15 14:42:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 15 listopada 2022 o 14:10:33 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Może wśród cyganów poszukać?

    I co, Cyganowi dadzą, "bo Cygan"?
    Pisałem o sądowej zgodzie na ślub cywilny wg polskiego prawa.

  • 44. Data: 2022-11-15 16:34:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.11.2022 o 14:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > -----
    > Może wśród cyganów poszukać?

    Ślub cygański nie do końca oznacza to samo, co u nas. u nas zwyczajowo
    łączy się z "nocą poślubną", zaś u Romów po prostu mama "pana młodego"
    przejmuje kuratelę nad jego żoną.

    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2022-11-15 16:35:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > I co, Cyganowi dadzą, "bo Cygan"?
    > Pisałem o sądowej zgodzie na ślub cywilny wg polskiego prawa.
    16 lat jest granicą.
    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2022-11-16 11:37:10