eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOrganizatorzy festiwalu "Orle Gniazdo" żądają od telewizji TVN odszkodowania w wysokości miliona złotych › Organizatorzy festiwalu "Orle Gniazdo" żądają od telewizji TVN odszkodowania w wysokości miliona złotych
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Organizatorzy festiwalu "Orle Gniazdo" żądają od telewizji TVN
    odszkodowania w wysokości miliona złotych
    Date: Thu, 25 Jan 2018 13:57:17 +0100 (CET)

    https://news.google.com/story/dCnAeGxH4Q9dGRM3Ag0iLl
    fkBnBxM?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL

    https://fakty.interia.pl/polska/news-organizatorzy-f
    estiwalu-orle-gniazdo-pozywaja-tvn-zadaja-mil,nId,25
    13536
> [...]
    > opatrzony kłamliwym, niezgodnym z prawdą komentarzem".
    > [...] "Wszelkie inne wydarzenia zaprezentowane i w zamyśle autorów
    > połączone w tym materiale z FOG nie mają nic wspólnego z naszą
    > imprezą. Szczególnie groteskowa jest próba powiązania nas z leśną
    > szopką rodem z serialu "Allo Allo"" - czytamy.
    >
    > W związku z publikacją, organizatorzy "Orlego Gniazda" domagają się od
    > telewizji TVN odszkodowania w wysokości miliona złotych.
    >
    > "Odpowiednie wnioski zostaną również skierowane do Rady Etyki Mediów
    > oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji" - dodają organizatorzy.

    <ironia> Cóż za ohydny zamach na święte prawo mediów do twórczej
    interpretacji faktów! </ironia>

    --
    A. Filip