  • 41. Data: 2017-07-22 02:24:02
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 16:32, Wojtek pisze:

    > Mi zaś zaimponował poseł Szczerba, gdy śpiewał hymn Polski i miał dłoń
    > na sercu a w drugiej trzymał jakąś książkę (Konstytucja czy coś w tym
    > stylu). Bardzo ładnie się uśmiechał do kamer.

    Tego to nie widziałam.

    --
    animka

  • 42. Data: 2017-07-22 02:28:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 19:14, Shrek pisze:
    > Pewnie niewielu. Raz że prywatnie potem kolega może podpierdolić (u
    > nich to zdaje się norma) dwa że występuje mechanizm wyparcia. Przecież
    > nie przyzna, że jego lider jest oszalałym z nienawiści psycholem. Ale
    > to nie ma znaczenia. Jest jakaś procedura na posła którego zdrowe
    > zmysły opuściły?
    Denerwuje mnie, że tyle nawyjaśniali, sprawdzili, a Bolek nie siedzi w
    pace i dalej się panoszy. On jednak jest u obecnego rządu na specjalnych
    prawach.

    --
    animka

  • 43. Data: 2017-07-22 06:22:02
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
    > Tylko dlaczego ten Bolek nie siedzi. Boją się, że Bolek za dużo wie i
    > jeszcze to dopowie?

    Które przestępstwa _zarzucane_ Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    Zamordował kogoś czy popełnił "zbrodnie komunistyczną"?

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2017-07-22 10:09:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-22 o 06:22, A. Filip pisze:

    > Które przestępstwa _zarzucane_ Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    > Zamordował kogoś czy popełnił "zbrodnie komunistyczną"?

    Które czyny przypisywane Wałęsie były lub są przestępstwami ?

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2017-07-22 10:26:20
    Temat: Re: Które przestępstwa ZARZUCANE Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Które czyny przypisywane Wałęsie były lub są przestępstwami ?

    Czy z okresu "już w RP3" nie zarzuca mu się jako prezydentowi RP3
    zniszczenie dokumentów dotyczących "Bolka"?

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2017-07-22 13:27:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Które przestępstwa _zarzucane_ Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    > Zamordował kogoś czy popełnił "zbrodnie komunistyczną"?

    Aaaaaa, to takie "buty", tzn dlatego.

    --
    animka

  • 47. Data: 2017-07-22 13:30:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-22 o 10:26, A. Filip pisze:

    > Czy z okresu "już w RP3" nie zarzuca mu się jako prezydentowi RP3
    > zniszczenie dokumentów dotyczących "Bolka"?

    Nie słyszałem. Kto mu zarzuca ?
    I czy na pewno jest to przestępstwo a nie wykroczenie ?

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2017-07-22 21:23:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-07-17 o 13:30, RadoslawF pisze:

    > Nie słyszałem. Kto mu zarzuca ?
    > I czy na pewno jest to przestępstwo a nie wykroczenie ?

    Zniszczenie dokumentu jest przestępstwem, choć w tym wypadku uważam, że
    jeśli już, to prędzej byłoby to przekroczenie uprawnień przez
    funkcjonariusza publicznego. Z drugiej strony SB było legalnym organem,
    więc w obliczu zmiany prawa i nagłej delegalizacji każdy adwokat go wybroni.

  • 49. Data: 2017-07-22 22:28:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > więc w obliczu zmiany prawa i nagłej delegalizacji każdy adwokat go wybroni.

    Zacząć trzeba od tego że nikt go nie oskarży. Brak dowodów że to On.
    Ale skoro to przestępstwo to dlaczego nie zamknęliście sowich "starszych
    kolegów" jak palili dokumentację ? Tylko przekroczyli uprawnienia ?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2017-07-22 23:26:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-07-17 o 22:28, RadoslawF pisze:

    > Zacząć trzeba od tego że nikt go nie oskarży. Brak dowodów że to On.
    > Ale skoro to przestępstwo to dlaczego nie zamknęliście sowich "starszych
    > kolegów" jak palili dokumentację ? Tylko przekroczyli uprawnienia ?

    Zająłem stanowisko li tylko w kwestii merytorycznej i teoretycznej. Już
    na tym etapie widzę szereg powodów, by uznać, że nawet gdyby dało się
    dowieść, że Prezydent Wałęsa jakieś dokumenty zniszczył, to nie było to
    przestępstwem.

    Podniesione przez Ciebie okoliczności, to inna, acz kolwiek również
    istotna kwestia.