  • 1. Data: 2007-05-24 12:19:45
    Temat: Samochód na polskich numerach, kierowca - obcokrajowiec
    Od: <j...@W...gazeta.pl>

    Przyjechałem z zagranicy, zepsuł mi się mój samochód. Pojechaliśmy z bratem
    jego samochodem do warsztatu. Okazało się, że potrzebną część zamienną można
    kupić kupić, ale w mieście odległym o około 100 km. Brat musiał iść do pracy,
    więc zaproponował, że pożyczy mi jego samochód na polskich numerach, żebym
    mógł w tym czasie pojechać kupić potrzebną mi część. Rozmowie przysłuchiwał
    się właściciel warsztatu i ostrzegł, że mógłbym mieć kłopoty w razie kontroli
    drogowej, gdybym jako obcokrajowiec prowadził nie swój samochód zarejestrowany
    w Polsce pod nieobecność właściciela samochodu. Po część pojechałem autobusem.
    Czy właściciel warsztatu miał rację? Aha, jestem obywatelem państwa należącego
    do Unii.
    Jura

  • 2. Data: 2007-05-24 15:14:25
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Czy właściciel warsztatu miał rację? Aha, jestem obywatelem państwa
    > należącego
    > do Unii.

    NIe miał. Możesz być nawet ANtarktyczykiem o ile masz pjazdy, dowód
    rejestracyjny i domniemanepozwolenie właściciela