  • 1. Data: 2005-06-14 15:51:52
    Temat: Opłaty na rzecz Stoen-u i innej firmy W-wa
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    FUT:pl.rec.dom, pl.soc.prawo

    Wczoraj znalazłem w skrzynce na listy - list!

    Niby nic dziwnego ale ten list zawierał informację (od zastępcy Dyrektora
    firmy), że mam płacić na rzecz firmy "Mazowiecka Spółka Gazownictwa Sp. z o.
    o." za gaz, który zużywam.
    Zawierał - ten list - również wypełnione blankiety przelewów, wydrukowane na
    kartce razem z fakturami. Mogę sobie urwać przelew i zapłacić. Do tej pory
    płaciłem Stoenowi bo miałem umowę z tym zakładem.

    Czy nie powinno być napisane w tym wyjaśnieniu (o płaceniu) informacji, że
    ze Stornem zostaje rozwiązana umowa lub, że zmienia się jej treść?
    Bo może być tak, że te dwie firmy się pożrą ze sobą i będą chciały obydwie
    brać pieniądze za gaz?

    Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 2. Data: 2005-06-14 16:09:32
    Temat: Re: Opłaty na rzecz Stoen-u i innej firmy W-wa
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sławek SWP napisał(a):
> [...]
    > wydrukowane na kartce razem z fakturami. Mogę sobie urwać przelew i
    > zapłacić. Do tej pory płaciłem Stoenowi bo miałem umowę z tym zakładem.

    a na pewno miałeś ze STOEN umowę na dostarczanie gazu?

    KG

  • 3. Data: 2005-06-14 16:16:21
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d8mv6n$2gc$1@news.onet.pl
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>
    Było:
    > a na pewno miałeś ze STOEN umowę na dostarczanie gazu?

    No... Umowy to na oczy nie widziałem ale liczne aneksy mam! Występuje tam
    pozycja gaz ziemny... Na fakturach też jest pozycja gaz ziemny.

    Ale nie całkiem mi chodzi o umowę tylko o stwierdzenie, że Stoen już więcej
    nie będzie fakturował gazu.
    Jak na razie to Stoen w pozycji _planowane zużycie gazu_ wpisał 0.

    Problem mam taki, że pozycja w dalszym ciągu jest i może przyjąć wartość
    większą od zera bo nie mam żadnego dokumentu o zakończonej współpracy w tym
    zakresie z tą firmą.