  • 1. Data: 2005-06-14 14:51:53
    Temat: Ogródki pod balkonami w blokach.
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam, mam pytanie, na dzień dzisiejszy jak wygląda sprawa z takowymi
    ogródkami, czy żeby go posiadać trzeba mieć jakiś papier na niego,
    zgłosić się gdzieś, bo to chyba podlega jakiejś opłacie, czy mogę sobie
    postawić siatkę i ot tak mieć ogródek pod balkonem, lub co w przypadku
    gdy np. ktoś założy taki ogródek przedemną ale okazuje się on być
    miejscem do załatwiania się zwierząt. Z góry dziękuję za informacje.

  • 2. Data: 2005-06-15 08:11:36
    Temat: Re: Ogródki pod balkonami w blokach.
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d8mr5t$l79$1@nemesis.news.tpi.pl>, Nex@pl wrote:
> [...]
    > zgłosić się gdzieś, bo to chyba podlega jakiejś opłacie, czy mogę sobie
    > postawić siatkę i ot tak mieć ogródek pod balkonem, lub co w przypadku

    To kawałek ziemi pod balkonem jest jakoś inaczej regulowany prawem niż
    kawałek ziemi 10m dalej? Nie rozumiem pytania, ale ja się nie znam.
    Chętnie poczytam fachowe wypowiedzi.

    Renata

  • 3. Data: 2005-06-16 05:57:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nex@pl wrote:
> [...]
    > gdy np. ktoś założy taki ogródek przedemną ale okazuje się on być
    > miejscem do załatwiania się zwierząt. Z góry dziękuję za informacje.

    Spytaj się w spółdzielni, jak to jest rozwiazane - i czy w ogóle.

    W mojej spółdzielni wszyscy na parterze mają 'z przydziału' ogródek (i
    jest to wpisane w regulamin czy inny statut).

    Aha - tylko nie wyrywaj się do spółdzielni z głupim gadaniem o opłatach, OK?

  • 4. Data: 2005-06-16 13:45:48
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > jest to wpisane w regulamin czy inny statut).
    >
    > Aha - tylko nie wyrywaj się do spółdzielni z głupim gadaniem o opłatach,
    ok postaram sie ;) wogole musze wziasc od nich wszystkie ustalenia, tzn.
    regulamin czy co tam maja zbior wszystkich zasad.