    From: Sławek SWP <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłaty na rzecz Stoen-u i innej firmy W-wa
    Date: Tue, 14 Jun 2005 18:16:21 +0200

    W: news:d8mv6n$2gc$1@news.onet.pl
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>
    Było:
    > a na pewno miałeś ze STOEN umowę na dostarczanie gazu?

    No... Umowy to na oczy nie widziałem ale liczne aneksy mam! Występuje tam
    pozycja gaz ziemny... Na fakturach też jest pozycja gaz ziemny.

    Ale nie całkiem mi chodzi o umowę tylko o stwierdzenie, że Stoen już więcej
    nie będzie fakturował gazu.
    Jak na razie to Stoen w pozycji _planowane zużycie gazu_ wpisał 0.

    Problem mam taki, że pozycja w dalszym ciągu jest i może przyjąć wartość
    większą od zera bo nie mam żadnego dokumentu o zakończonej współpracy w tym
    zakresie z tą firmą.

    Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/