  • 1. Data: 2003-03-19 08:45:04
    Temat: Umowa przedwstępna kupna sprzedaży mieszkania - warunki!
    Od: "Arkadiusz Kot" <a...@g...pl>

    Witam wszystkich,

    jestem w trakcie zakupu mieszkania od znajomego,
    w tym miesiącu odebrał akt notarialny i został złożony wniosek o nadanie
    księgi wieczystej,
    w związku z tym faktem chcemy podpisać umowę przedwstępną kupna sprzedaży.
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada może wzór takiej umowy?
    Jaką przedpłatę można maksymalnie wyłożyć sprzedawcy, biorąc pod uwagę fakt
    że na księgę wieczystą w Warszawie można czekać nawet kilka miesięcy?

    Jeżeli jest jeszcze coś na co muszę zwrócić uwagę to proszę o info.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    wilu

  • 2. Data: 2003-03-19 21:23:16
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Arkadiusz Kot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że na księgę wieczystą w Warszawie można czekać nawet kilka miesięcy?
    >
    > Jeżeli jest jeszcze coś na co muszę zwrócić uwagę to proszę o info.

    Ty tutaj nie pytaj grupy ale leć do notariusza i tyle.
    Jak nic w tej sprawie nie wiesz to porady jeszcze mogą zaszkodzić.
    Notariusz za darmo zrobi projekt umowy.
    pzdr,
    JarekM