  • 1. Data: 2004-08-03 18:16:57
    Temat: Opiekun prawny - Co to właściwie takiego???
    Od: "Krzysztof Małach" <m...@g...pl>

    Moja kobieta pochodzi z rozbitej rodziny i mieszkała u Babci,ale teraz gdy
    jest już pełnoletnia postanowiła się usamodzielnić, wynająć mieszkanie i
    zacząć sama odbierać pieniądze z funduszu alimentacyjnego. Kuratorka
    powiedziała że owa dziewczyna potrzebuje "opiekuna prawnego" który pomoże
    napisać jej coś w rodzaju biznes planu (tzn. to co zamierza zrobić aby się
    usamodzielnić-niewiem jak się to fachowo zwie) powiedziała mi też że taka
    osoba będzie z nią związana aż do końca studiów. Jako że poprosiła mnie abym
    to ja był taką osobą a ja niebardzo wiem jakie są tego konsekwencje mam
    zapytanie: Jakie obowiązki spoczywają na takowym opiekunie i zaco on jest
    odpowiedzialny? Co miałbym właściwie robić jako jej opiekun prawny? Zgóry
    dziekuję za fachowe wyjaśnienie tematu bo jak widzicie zbyt wiele niewiem na
    ten temat...

    Pozdrawiam
    Krzysztof Małach

  • 2. Data: 2004-08-07 07:59:51
    Temat: Re: Opiekun prawny - Co to właściwie takiego???
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Krzysztof Małach napisał(a):
> [...]
    > dziekuję za fachowe wyjaśnienie tematu bo jak widzicie zbyt wiele niewiem na

    Twojej kobiecie - skoro jest pełnoletnia - nie potrzeba raczej żadnego opiekuna
    prawnego.

    --
    JOHNSON :)