  • 21. Data: 2005-06-11 20:58:07
    Temat: Re: Open Office w domu?
    Od: poreba <d...@p...com>

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) niebacznie popelnil
    news:87vf4klx0h.fsf@hector.domek:

    > Z punktu widzenia GPL: zdecydowanie tak.
    Ano właśnie!
    > GPL chroni przed takimi mieszankami jak może (patrz punkty na
    > temat 'derivative works').
    W przypadku OO zastanawiam się nad lokalizacją..

    > No właśnie. Przydałby się ktoś znający dokładnie panujące w
    > Polsce prawo autorskie, kto by to wszystko wreszcie wyjaśnił.
    A to ja z takim nie gadam? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2005-06-11 22:05:12
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    poreba <d...@p...com> writes:

    [snap]

    > A to ja z takim nie gadam? ;)

    Nie.

  • 23. Data: 2005-06-12 18:39:04
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 11 Jun 2005 15:06:33 +0000 (UTC),
    poreba <d...@p...com> screamed:
    > BTW Jeżeli _kupię_ soft na GPL czy mogę go powielić i _dać_ dalej?

    Oczywiście. Każdemu komu chcesz.

    > Zakładam, że w pakiecie nie będzie żadnego "obcego licencyjnie"
    > kawałka.
    > Omawiany oopl twierdzi, że to _piractwo_.

    Trochę nie doczytali licencji, ale to nie szkodzi... (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 20:38:21 user up 10640 days, 8:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CCITT -- Can't Conceive Intelligent Thoughts Today