  • 21. Data: 2013-06-13 17:27:21
    Temat: Re: Omijamy prawo, bo mamy go za dużo
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 13.06.2013 17:14, Marcin N wrote:

    > To wszystko prowadzi do jedynego logicznego wniosku. "Moja logika jest
    > niepodważalna" - cytat z filmu "Ja, Robot".
    >
    > Ten jedyny wniosek to zamknąć ludzi w domach dla ich dobra.

    jak w surogatach? :)

    zen.aspx

  • 22. Data: 2013-06-13 18:04:55
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-13 17:14, Marcin N pisze:

    > To wszystko prowadzi do jedynego logicznego wniosku. "Moja logika jest
    > niepodważalna" - cytat z filmu "Ja, Robot".
    >
    > Ten jedyny wniosek to zamknąć ludzi w domach dla ich dobra.

    Mało. Przecież najwięcej ludzi traci życie w domach.
    Wzorem Matrixa I zamknąć w kokonach, wetknąć parę rurek tu i ówdzie i
    zadbać o stabilne warunki. Będą mogli GŁOSOWAĆ, pracować (umysłowo,
    czyli np. sterować maszynami) i być dawcami narządów dla swoich
    reprezentantów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 23. Data: 2013-06-20 00:18:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:

    > uprasza sie o nie trollowanie.

    hm... czy to jest trollowanie?

  • 24. Data: 2013-06-20 15:34:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2013, Marek Dyjor wrote:

    > hm... czy to jest trollowanie?

    IMVHO niekoniecznie.
    Może się kiedyś okazać, że to nawet nie jest argumentacja ad absurdum.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2013-06-20 16:08:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > IMVHO niekoniecznie.
    > Może się kiedyś okazać, że to nawet nie jest argumentacja ad absurdum.

    Pijesz do matury...? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 26. Data: 2013-06-20 22:06:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pijesz do matury...? ;-P

    Nie miałem na myśli, ale swoją drogą - jestem BARDZO ciekaw, jakby
    tak dało się telportować kilkadziesiąt lat wstecz, jaka by była
    reakcja ówczesnych maturzystów na wieść, że na maturze może
    nie być matematyki :)

    pzdr, Gotfryd