  • 1. Data: 2007-03-17 22:08:56
    Temat: Ogranicznienie wynagrodzenia komorrika
    Od: "MOrski" <m...@o...pl>

    Witam
    Jest przeprowadzana egzekucja z nieruchomości.
    Komornik się nie narobił, bo nawet wyceny dokonał przy pomocy wyceny zrobionej
    3 lata przedtem przez właściciela.
    Wartość nieruchomości jest duża (660.000 zł) no i w związku z tmy ewentualne
    wynagrodzenie byłoby duże.
    Słyszałem że mozna ograniczyć tę kwotę.
    Pytanie:
    Kto może o to wystąpić i do kogo. CZy może macie jakieś prykłady z życia w
    podobnej sytuacji.
    Morski

  • 2. Data: 2007-03-17 22:51:18
    Temat: Re: Ogranicznienie wynagrodzenia komorrika
    Od: "Washko" <w...@w...org>

    On 17 Mar, 23:08, "MOrski" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Pytanie:
    > Kto może o to wystąpić i do kogo. CZy może macie jakieś prykłady z życia w

    Po wydaniu postanowienia o kosztach przez komornika, należy wnieść w
    terminie 7 dni skargę na czynności komornika do sądu, przy którym
    działa komornik i domagać się ograniczenia kosztów. Wskazywać należy,
    że nakład pracy nie był znaczny itp.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Waszczynski
    http://washko.wordpress.com

  • 3. Data: 2007-03-18 02:55:26
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > terminie 7 dni skargę na czynności komornika do sądu, przy którym
    > działa komornik i domagać się ograniczenia kosztów. Wskazywać należy,

    Dziękuję bardzo.

    Rozumiem, że to postanowienie będzie po przeprowadzeniu egzekucji i sprzedaży
    nieruchomości, bo wtedy można będzie ralnie ocenić nakład pracy komornika. Tak?

    Pozdrawiam Morski