  • 101. Data: 2005-12-25 17:55:13
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał ...

    > Dla mnie oficjalne źródło to sejm - gdzie tam to leży, hmm?

    Na stronie sejmowej jest tylko rozporządzenie (tez w pdf), nie ma
    opublikowanych załączników, więc skoro nie ufasz wydawnictwu ABC
    musisz dotrzeć do papierowej wersji Dz.U lub innej publlikacji je podającej.

    Tak czy inaczej - nie znasz w całości tego rozporządzenia, więc dopóki
    nie poznasz nie zabieraj głosu w tej sprawie. A jeżeli musisz to przynajmniej
    nie zarzucaj innym braku znajomości przepisów ;-)

    Sławek

  • 102. Data: 2005-12-25 20:07:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To, że malują coś nieobowiązującego, nie oznacza, że to idioci - prosty
    > efekt psychologiczny...

    Jesteś bardziej uparty niż osioł, na to nie ma lekarstwa.
    jedyne w co wierzysz bez mrugnięcia okiem to swoje własne widzimisie.
    Szkoda dyskusji.

  • 103. Data: 2005-12-25 20:47:21
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    wiadomości

    > To, że malują coś nieobowiązującego, nie oznacza, że to idioci - prosty
    > efekt psychologiczny...

    Ja tam nie wiem, ale jak dla mnie, to tu lepsi ode mnie w kilkunastu postach
    juz Ci udowodnili ze jednak sa obowiazujace.
    Z podaniem konkrewtnych zrodel, tekstow przepisow itd. A to, ze nie zgadzasz
    sie z nimi bo masz za slabe lacze zeby te zrodla sobie sciagnac to zaden
    argument.

  • 104. Data: 2005-12-25 20:52:50
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    wiadomości

    > Dla mnie oficjalne źródło to sejm - gdzie tam to leży, hmm?

    A czy rozporzadzenia ministrow tez leza na stronie sejmowej?
    Czesto zagladam na tą grupe. Byles dotychczas dla mnie guru jesli chodzi o
    prawo. Ale zaczynam sie zastanawiac...

  • 105. Data: 2005-12-25 20:55:37
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "SQLwysyn" napisał w wiadomości news:43aebaa4$3$17936

    > Ja bym nawet wystąpił o ich usuniecie ze względu na zagrożenie jakie
    > powodują (możliwość poślizgu) i bezprawność.
    > To NIE SĄ znaki poziome.

    I pewnie jeszcze sfinansowal bys usuniecie tych tysiecy, jesli nie milionow
    znakow w calej Polsce. Namalowanych pewnie przez graficiarzy. Bo przeciez
    drogowcy nie malowali by nie dopuszczonych przepisami znakow. Chyba ze z
    nudow. Albo w celach dekoracyjnych przed swietami.

  • 106. Data: 2005-12-25 21:23:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ajgor [###n...@d...m.###] napisał:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w
> [...]
    > Czesto zagladam na tą grupe. Byles dotychczas dla mnie guru jesli
    chodzi
    > o prawo. Ale zaczynam sie zastanawiac...

    Możesz nadal Go uważać za guru. Jak najbardziej Rozporządzenia leżą na
    stronie sejmowej, gdyż ta tak naprawdę zawiera to, co dzienniki ustaw,
    a te zawierają rozporządzenia.

  • 107. Data: 2005-12-25 21:25:24
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@d...m> napisał ...

    > A czy rozporzadzenia ministrow tez leza na stronie sejmowej?

    Słuszna uwaga, choć i tam (w wersji niepełnej) leży.
    Całość jest na stronach ministerstwa:
    http://www.mtib.gov.pl/rozporzadzenia/723.html
    Chodzi o załącznik 2.5
    Jest to ten sam plik .pdf do którego link już podawałem.

    Sławek

  • 108. Data: 2005-12-25 21:56:09
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:43aec8b3@news.home.net.pl...

    Date: Sun, 25 Dec 2005 17:28:27 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Hmm... No dobra, a gdzie ten załącznik na stronie sejmowej? Bo ze
    strony
    > lexa ja tego ciągnąc nie będę - bydle ma kilkanaście MB a tutaj
    chwilowo
    > pracuję na GPRS.

    zmien lechistan.com na post.pl, a antarktycznego kaczora na windows.
    wtedy zadziala szybciej :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 109. Data: 2005-12-25 22:51:36
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    drill napisał(a):

    > sa tak samo wazne

    bzdura

    Jacek

  • 110. Data: 2005-12-25 22:52:06
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Ajgor napisał(a):

    > 1. Znaki pokazywane przez osobe kierujaca ruchem
    > 2. Znaki swietlne
    > 3. Znaki poziome - malowane na jezdni
    > 4. Znaki pionowe.

    Kolejnosc jest taka:

    1.
    2.
    4.
    3.

    IMO slusznie zostal ukarany, powinien sie dostosowac do znaku pionowego

    Jacek