  • 231. Data: 2006-01-10 00:02:54
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał :

    > W czasie kiedy by wycierał P-15 wpadłby ze znakiem pod pachą :-) Żaden
    > interes. Uczciwy złodziej ?

    Nie dostrzegłeś ironii, ale za to sam sobie odpowiedziałeś ;-)

    > To niczego nie zmienia. Jak masz zginąć to i tak zginiesz. Nic nie pomoże.
    > Polecam filmy "Final destination".

    Czyli jednak trollujesz :-(

    > A hieny cmentarne ? Znowu pudło w ocenie sytuacji.

    Nie, to po prostu nie załapałeś że chodzi o spokój wiekuisty :-)
    A skoro trollujesz, to rest in pace - przestaję Cie dokarmiać.

    Krystian

  • 232. Data: 2006-01-10 15:11:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to po prostu nie załapałeś że chodzi o spokój wiekuisty :-)
    > A skoro trollujesz, to rest in pace - przestaję Cie dokarmiać.

    Włączyłeś się na koniec dyskusji i nie czujesz blusa. Jeżeli dyskusja nt.
    przepisów RD jest trollowaniem to wyrazy współczucia z powodu poczucia
    humoru. Dla mnie temat jest zawsze poważny i konkretny.

    neelix

  • 233. Data: 2006-01-10 16:43:34
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

> [...]

    > przepisów RD jest trollowaniem to wyrazy współczucia z powodu poczucia
    > humoru. Dla mnie temat jest zawsze poważny i konkretny.

    Niestety, ale trudno dyskutować z "argumentami" typu "To niczego nie
    zmienia. Jak masz zginąć to i tak zginiesz. Nic nie pomoże."
    Podobnie, jak z kimś, kto uparcie "zapomina" o jakiej sytuacji dyskutujemy,
    chociaż sam zaczął ten podwątek. Przykro mi, ale dyskusja z Tobą
    to strata czasu. Palnałeś bzdurę, nie potrafisz się do tego przyznać
    i bijesz pianę aby cokolwiek pisać, w końcu przecząc sam sobie.
    A na końcu z braku argumentów walisz "Jak masz zginąć to i tak zginiesz".
    Eh...
    Ale widzę, że i w innych wątkach dzielnie pracujesz na miano trolla.
    Życzę sukcesów.

    Krystian