  • 11. Data: 2005-10-11 21:47:38
    Temat: Re: Odzyskiwanie dlugu.
    Od: "Sebastian" <p...@t...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:43464CA9.6BCA3DDD@gazeta.pl...
> [...]
    > zwolniony. Spolka nie dziala. US siedzi na niej za niezaplacone podatki.
    > Generalonie jestem ostatni w kolejce...
    >
    > Wiem, ze moge scigac teraz czlonkow Zarzadu, zeby odpowiedzieli
    > finansowo z wlasnej kieszeni. I teraz pytanie. Przerabial ktos z Was
    > taki sposob odzyskiwania dlugow? Licze na jakies info, bo nie wiem, czy
    > brac sie za to, czy po prostu skonczyc na komorniczym akcie
    > niewykonalnosci i pozegnac sie z kasa, a jedynie odzyskac VAT i
    > podatek...
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie info z podobnych sytuacji.

    Jeśli udowodnisz że w tym czasie gdy wystąpił obowiązek zaplaty firma miała
    na to pieniądze to do odpowiedzialności karnej możesz pociągnąć zarząd
    spółki !!! Pieniądze trudne do odzyskania, ale możliwe.

  • 12. Data: 2005-10-11 21:55:33
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Sebastian wrote:

    > Jeśli udowodnisz że w tym czasie gdy wystąpił obowiązek zaplaty firma miała
    > na to pieniądze to do odpowiedzialności karnej możesz pociągnąć zarząd
    > spółki !!! Pieniądze trudne do odzyskania, ale możliwe.

    Poszlo. A miec mieli. Wiem, bo czesc zaplacili i placili inne rzeczy.
    Machina ruszyla :) Coz, czekalem tyle, poczekam drugie tyle....

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    Appleseed - anime science-fiction .............. http://tiny.pl/hxsx

  • 13. Data: 2005-10-11 21:58:19
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak mają majątek, to warto.

    Machina ruszyla. Biore sie urwac leb hydrze. W koncu to moje wypracowane
    pieniadze. I robie to tak, zeby poczuli, ze nie jestem milym gosciem
    ktorego mozna .... w pupę ;)

    Pozdr