  • 21. Data: 2008-08-29 23:36:31
    Temat: Re: Odwieszenie wyroku po zatarciu
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    scream pisze:

    > Na zawsze.

    ZTCW na 25 lat.

    --
    |-----> Michał "Stiopa" Hubicki <---------------------------|
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |

  • 22. Data: 2008-08-30 11:01:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar pisze:

    > Uwazam, ze kazde skazanie za przestepstwo umyslne pozbawia nieskazitelnego
    > charakteru i uniemozliwa podjecie pracy prokuratora/sedziego.

    Uhm. Czyli jeśli ktoś znalazł amunicję i odniósł ją na komisariat -
    przez to wchodząc na jakiś czas w jej posiadanie (bez zezwolenia) - to
    automatycznie ma "skalany charakter"? Dobrze się czujesz?

  • 23. Data: 2008-08-30 11:37:02
    Od: r...@o...pl

    On 30 Sie, 01:36, Misiek <m...@-...pl> wrote:

    > ZTCW na 25 lat.

    Wg tego na 15 lat: http://www.oracle.com/global/pl/ksip/index.html
    (na samym dole)
    Chyba ze maja tez jakas inna baze

  • 24. Data: 2008-08-30 11:40:08
    Od: r...@o...pl

    On 30 Sie, 13:01, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Uhm. Czyli jeśli ktoś znalazł amunicję i odniósł ją na komisariat -
    > przez to wchodząc na jakiś czas w jej posiadanie (bez zezwolenia) - to
    > automatycznie ma "skalany charakter"? Dobrze się czujesz?

    Z tego co napisales wyzej to nie zostales skazany.

    Swoja droga ciekawe czy w realu tez z taka czestotliwoscia pytasz
    rozmowcow o samopoczucie :)

  • 25. Data: 2008-08-30 11:40:48
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    r...@o...pl pisze:

    > Wg tego na 15 lat: http://www.oracle.com/global/pl/ksip/index.html
    > (na samym dole)
    > Chyba ze maja tez jakas inna baze

    Policaj mi mówił ale może niedokładnie wiedział

  • 26. Data: 2008-08-30 12:47:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@o...pl pisze:

    > Z tego co napisales wyzej to nie zostales skazany.

    Ale teoretycznie mogłem być - akt oskarżenia trafił do sądu i kto wie,
    jak by się sprawa skończyła, gdybym sprawę pozostawił własnemu biegowi.

    > Swoja droga ciekawe czy w realu tez z taka czestotliwoscia pytasz
    > rozmowcow o samopoczucie :)

    Generalnie rzadko trafiam na rozmówców, którzy bezwzględnie uważają
    każde skazanie za nieodwracalne skalanie charakteru.

  • 27. Data: 2008-09-10 14:24:26
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Moge prosic o podstawe prawna?

    Ja nie znam. Ale wiem z wiarygodnego źródła (od policjanta właśnie), że
    Policja lubi sobie sprawdzić podczas śledztwa okoliczność ewentualnych
    zatartych już skazań podejrzanego. Oczywiście nic z tym w sądzie nie
    zrobi, ale na potrzeby operacyjne taka wiedza się dość często przydaje.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com