  • 1. Data: 2004-01-26 16:29:33
    Temat: Paszport
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Zwracam sie z zapytaniem do grupowiczow,chodzi mi mianowicie o wydanie
    paszportu nieletniej corce.Moja corka(3 lat) ma paszport ktory zostal wydany
    za moja zgoda,teraz moja eks konkubina za moja zgoda dopisala do mojego
    nazwiska ktore nosi corka swoj.Czy w zwiazku z dopisaniem nazwiska i zmiana
    paszportu musze znowu wyrazac zgode?pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-26 17:57:59
    Temat: Re: Paszport
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Obowiązku wyrażenia zgody nie masz. Dziecku, by legalnie mogło wyjechać za
    granicę, potrzebny jest paszport z właściwymi danymi osobowymi. W tym
    wypadku nazwiskiem, bo w konsekwencji jego zmiany stary paszport stał się
    nieważny. By wyrobić paszport za każdym razem potrzebna jest Twoja zgoda.
    Zamiennie zgodę może wyrazić sąd rodzinny, ale to cokolwiek komplikuje
    sprawę.