  • 1. Data: 2004-02-25 11:08:20
    Temat: czy nauczzycielowi wolno prowadzić działalność ??
    Od: "sosik" <p...@P...WP>

    witam serdecznie,

    czy nauczyciel państwowego LO może prowadzić działalność gospodarczą ?
    konkretnie - nauczyciel j. angielskiego otwiera szkołę języków obcych.

    czy dozwolone jest uczenie wlasnych uczniów ?
    (nauczyciel nie prowadzi żadnej kampanii reklamowej w swej szkole, stara się
    unikć wręcz przyjmowania na kursy uczniów swej szkoły)

    w statusie szkoły nie ma żadnego zapisu zabraniającego ale może gdzie
    indziej ....

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
    Przemek Sosiński

  • 2. Data: 2004-02-25 15:28:51
    Od: "Pietia" <v...@w...pl>

    Użytkownik "sosik" <p...@P...WP> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
    > Przemek Sosiński
    >

    > Oczywiście że może, niby dlaczego by nie mógł ?
    A jak jeszcze robi to z klasą i nie namawia nachalnie, to tym lepiej.

  • 3. Data: 2004-02-25 21:37:40
    Od: "a." <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > czy nauczyciel państwowego LO może prowadzić działalność gospodarczą ?
    > konkretnie - nauczyciel j. angielskiego otwiera szkołę języków obcych.

    oczywiscie, ze mozesz, ja jestem w dokladnie takiej sytuacji. tylko musisz w
    szkole zglosic, ze masz dzialalnosc, zeby ci nie odliczali kwoty wolnej od
    podatku. piszesz takie oswiadczenie, ze prowadzisz dzialalnosc i ze
    odliczasz te kwote.

> [...]
    > unikć wręcz przyjmowania na kursy uczniów swej szkoły)
    >
    > w statusie szkoły nie ma żadnego zapisu zabraniającego ale może gdzie

    w mojej szkole jest zakaz uczenia wlasnych uczniow, ale prywatnie. natomiast
    jesli zapisza sie na kursy do mojej szkoly, albo nie do mojej szkoly ale na
    kurs, ktory a prowadze, to co innego. tego nikt nie podwazyl. ale nie wiem,
    czy to tylko w mojej szkole tak jest, czy tez w kazdej.

    pozdr.
    aleksandra