  • 1. Data: 2003-08-20 08:01:09
    Temat: Odsetki do mandatu??????????
    Od: "RDZO" <r...@W...pl>

    Czy według polskiego prawa można naliczać odsetki do mandatu za zwlekanie z
    zapłatą?

    Jeśli tak to może jakiś namiar na ten przepis?

    Z góry wielgaśne THX
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-08-20 10:20:06
    Temat: Re: Odsetki do mandatu??????????
    Od: "Zbyszek S." <z...@p...onet.pl>

    NIe wiem czy można , ale był u mnie komornik
    z U.S. przedstawił nakaz zapłaty mandatu na sumę
    200 zł plus jakieś opłaty na sumę 15 zł .
    Pomiędzy mandatem , a zapłatą minęło ponad
    dwa lata . Więc to chyba nie odsetki .
    Zbyszek

  • 3. Data: 2003-08-20 11:16:44
    Od: "Adam Kozlowski" <a...@e...pl>

    "Zbyszek S." <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > z U.S. przedstawił nakaz zapłaty mandatu na sumę
    > 200 zł plus jakieś opłaty na sumę 15 zł .
    > Pomiędzy mandatem , a zapłatą minęło ponad

    Z tego co wiem, ale moge sie mylic, odsetyki moga byc jak najbardziej
    naliczane.
    Druga rzecz nie plac bezposrednio komornikowi tylko na poczcie jak dajesz mu
    kase do lapy to nalicza sobie 6% wartosci, a jak na poczcie to tylko za
    przekaz...
    Ja tak mialem jak sie okazalo ze mam do zaplaty 6 tys. a jak przyszedlem do
    US i chciale zaplacic bezposrednio to wyszlo duzo wiecej....

    Adam

  • 4. Data: 2003-08-22 19:54:55
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Adam Kozlowski" <a...@e...pl> napisał:

    >Z tego co wiem, ale moge sie mylic,
    Racja - mylisz się.
    >odsetyki moga byc jak najbardziej naliczane.
    Nie sa naliczane. Pobiera się jedynie opłatę, tóra nie jest
    uzalezniona od ilości dni spóźnienia.

    Artur Golański

  • 5. Data: 2003-10-27 14:18:09
    Od: "godot" <g...@w...pl>

    Użytkownik "RDZO" <r...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłatą?
    >
    > Jeśli tak to może jakiś namiar na ten przepis?

    Z własnego doświadczenia wiem że nie są naliczane odsetki a doświadczenie
    mam duże.

    --
    pozdrawiam
    mucha

  • 6. Data: 2003-10-29 16:35:52
    Od: "Sławek" <w...@r...com>

    Absolutnie nie, od mandatów karnych kredytowych odsetek nie pobierasię.
    Jedyne dodatkowe pieniądze związane ze zwlekaniem zapłaty to koszty
    egzekucyjne.

    Sławek