  • 1. Data: 2009-04-19 16:30:16
    Temat: Odsetki
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Witam.
    Invest Bank naliczyl sobie odsetki od dnia 13-07.2003r.
    w wysokosci ok. 1600zł od należnośći głównej która wynosi 630zł
    Czy to mozliwe? Gdzie mogę złożyć skarge na takie odsetki, skoro
    w pismie ktore mi przysylaja, widnieje 11.25% w skali roku...
    Czy warto z tym udać się do prawnika?
    Prosze o pomoc.

    Darek.

  • 2. Data: 2009-04-19 16:44:49
    Temat: Re: Odsetki
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to mozliwe? Gdzie mogę złożyć skarge na takie odsetki, skoro
    > w pismie ktore mi przysylaja, widnieje 11.25% w skali roku...

    Nie wiem czy zasadnie naliczył
    ale 11% rocznie to ok 170 zł na rok
    razy 5 lat
    to masz 800 zł
    Pozdrawiam
    mrs_exclusive

  • 3. Data: 2009-04-19 16:58:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    moje_przedmioty wrote:
    > U?ytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie wiem czy zasadnie naliczy?
    > ale 11% rocznie to ok 170 z? na rok
    > razy 5 lat
    > to masz 800 z?
    > Pozdrawiam
    > mrs_exclusive

    przy czym zapewne zapis jest taki, ze odsetki miesieczne powiększają
    należność główną, a potem są już odsetki od odsetek.

  • 4. Data: 2009-04-19 20:11:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-19 18:58, witek pisze:

    > przy czym zapewne zapis jest taki, ze odsetki miesieczne powiększają
    > należność główną, a potem są już odsetki od odsetek.

    odsetki od odsetek? To legalne?

  • 5. Data: 2009-04-19 20:15:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > odsetki od odsetek? To legalne?

    Być może tak. Art. 482kc nie obowiązuje przy długoterminowych
    pożyczkach udzielanych przez instytucje kredytowe.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-04-19 21:15:53
    Od: The Only One <t...@r...pcmedia.pl>

    On 2009-04-19, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > odsetki od odsetek? To legalne?

    Podatek od podatku (VAT od akcyzy w paliwie) jest legalny to moze i to tez:)