  • 1. Data: 2009-04-19 15:05:20
    Temat: Jaki jest termin na wezwanie do usuniecia naruszenia?
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Chce wezwac rade miasta do usuniecia naruszenia. Jaki jest termin na to ?

  • 2. Data: 2009-04-20 20:46:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KK pisze:

    > Chce wezwac rade miasta do usuniecia naruszenia. Jaki jest termin na to ?

    Wysil sie i sformułuj sensowne pytanie.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 3. Data: 2009-04-21 19:04:20
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Johnson pisze:

    > Wysil sie i sformułuj sensowne pytanie.

    Pytam ile czasu mam na odwolanie sie od decyzji rady miasta. Inaczej -
    uwazam ze podjeta uchwala jest naruszeniem mojego interesu prawnego.
    Jaki jest termin na wezwanie do usuniecia tego naruszenia? Zgodnie z
    Ustawa o samorzadzie gminnym to rade trzeba wezwac do usuniecia
    naruszenia, a pozniej sad, gdy ta nie zmieni zdania