  • 1. Data: 2010-07-29 07:08:35
    Temat: Odpowietrzanie hamulców a niepowracający tłok
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Witam
    Wczoraj odpowietrzałem hamulce Avid Juicy 3 i przy okazji wymieniłem
    klocki na nowe.
    Z przodu wszystko poszło dobrze jednak z tyłu mam pewien problem. Po
    naciśnięciu klamki i jej zwolnieniu jeden z tłoków nie wraca do końca na
    swoją początkową pozycję. Wina leży w złym odpowietrzeniu czy też
    niedostatecznym wyczyszczeniu ścianki bocznej*?
    Z tego powodu tarcza która na styk pasuje i jest trochę krzywa ciągle
    trze. Przy okazji przydałoby się ją naprostować ale z tym to do serwisu.
    Z przodu mam bicie rzędu może 0.4-0.5mm a i tak nic nie trze, bo tłoki
    wracają tam gdzie powinny.

    ps. Co robić ze starym płynem DOT 5.1? Można go mieszać ze starym czy
    wylewać? Jeśli wylewać to jak najlepiej go utylizować? Wylanie do ścieków
    raczej chyba odpada.

    *czyściłem benzyną i szczotką drucianą a na końcu nawilżyłem brunoxem.

    --
    piecia aka dracorp

  • 2. Data: 2010-07-29 07:09:06
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>