  • 31. Data: 2009-12-07 07:44:22
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yarcioo" <y...@w...pl> napisał

    > Dobry był subiekt pod dosa i wtedy ta firma się starała.

    Mam inną obserwację. Mój znajomy przedsiębiorca używał Subiekta
    właśnie pod DOSem i miał z nim sporo problemów. Od producenta
    nie mógł uzyskać skutecznej pomocy i naprawy ewidentnych błędów
    w programie. Postawę Insertu streściłbym tak: skoro już kupiłeś
    nasz program to teraz mamy cię w dupie a ty się męcz sam.
    Wygląda więc na to, że w zakresie obsługi użytkowników nic się
    tam nie zmieniło.