  • 1. Data: 2009-12-02 17:49:37
    Temat: Aktualizacja dokumentów po ślubie / zmianie miejsca zamieszkania
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Zmieniłem miejsce zamieszkania.
    Pozostał mi do zmiany NFZ.
    Czy muszę to sam zmienić, czy stoi to po stronie ZUSu?
    (pracodawca wysłał aktualizację do ZUSu).

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-12-02 18:11:49
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Gru, 18:49, Krzysiek <b...@b...com> wrote:
> [...]
    > Pozostał mi do zmiany NFZ.
    > Czy muszę to sam zmienić, czy stoi to po stronie ZUSu?
    > (pracodawca wysłał aktualizację do ZUSu).

    Po stronie Zus. Ale Zus ma 5 lat na taka zmiane. Wiec "wygodniej"
    doplinowac tego samemu.

  • 3. Data: 2009-12-02 18:14:40
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Po stronie Zus. Ale Zus ma 5 lat na taka zmiane. Wiec "wygodniej"
    > doplinowac tego samemu.

    na śląsku mamy takie fajne dyskietki które również trzeba wymienić...
    Pytanie gdzie, jakie formularze, itp...

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-12-02 19:13:34
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Gru, 19:14, Krzysiek <b...@b...com> wrote:

    > na śląsku mamy takie fajne dyskietki które również trzeba wymienić...
    > Pytanie gdzie, jakie formularze, itp...
    >
    > --
    > Krzysiek

    Na kossutha. Osiedle Witosa. Formularz wypelniasz na miejscu ale warto
    miec ze soba zaswiadczenie o oplaceniu skladek (ze wzgledu na
    "aktualizacje danych").