eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
  • Data: 2009-12-02 22:32:05
    Temat: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
    Od: yarcioo <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam program Subiekt GT firmy InsERT.
    Mam wykupiony abonament roczny an ulepszenia.
    Pracuję na wersji 1.20. Wszystko dziala jak należy.
    Producent przysyła płytę z "ulepszeniem" 1.21 w ramach wykupionego
    rocznego abonamentu.
    Wgrywam "ulepszenie", pracujemy dwa tygodnie.
    Przychodzi koniec miesiąca.

    Wykonuję w programie zestawienia, które pokazują bzdurne wyniki na
    ekranie i zupełnie inne, też bzdurne na wydruku.

    Te zestawienia to podstawa w naliczaniu wynagrodzeń w mojej firmie. Ich
    dysfunkcja naraża mnie na straty, paraliżuje pracę firmy.

    Zwracam się do producenta - InsERT.
    Ten twierdzi, że wie o tym i pracuje nad popraiweniem tego w kolejnym
    "ulepszeniu", które ukaże się w nieokreślonym terminie.

    Dowiaduję się od informatyka, że problem mozna łatwo i szybko rozwiązać
    przy pomocy "zestawienia własnego" i że on może to napiesać za 500 zł i
    program będzie liczył i pokazywał prawidłowo.

    Mówię o tym producentowi i proszę aby mi napisal takie zestawienie,
    skoro miałem dobrze a po ich "ulepszeniu" sie popsuło.

    Producent odsyła mnie do informatyka, bo InsERT nie pisze takich
    zestawień na indywidualne zyczenia klientów.

    Mówię im, że było dobrze, zepsuli, powinni naprawić.
    Oni mają mnie w dupie.

    Czy mam jakies szanse w sądzie z taką sprawą?