  • 1. Data: 2007-05-21 09:45:00
    Temat: Odpowiedź na oficjallne pismo składane w np MZA
    Od: Yeh <y...@a...net>

    Witam.
    mam kłopot
    zwróciłem się z pismem do MZA.
    mija miesiąc a ja ciągle nie mam odpowiedzi.
    Sprawa jest dla mnie dość istotna.
    Czy brak odpowiedzi na prośbę (mam potwierdzenie złożenia pisma) przez
    2 tyg. mogę traktować jako wyrażenie zgody??
    O ile dobrze mi dzwoni :D coś takiego jest... ???

    idąc dalej

    jeśli mam rację i widzę że mają gdzieś moje wysiłki to np mogę zwrócić
    się anulowanie mandatu
    i jeśli mi nie odpowiedzą to automatycznie będzie oznaczało że prośba
    została zaakceptowana?

    Ale by były jaja:DDDDDD
    Pozdrawiam serdecznie.
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-05-21 09:59:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 21 May 2007 02:45:00 -0700, Yeh napisał(a):

    > zwróciłem się z pismem do MZA.

    Co to jest MZA?

    > mija miesiąc a ja ciągle nie mam odpowiedzi.

    Co to było za pismo? Zyczenia imieninowe dla przezesa?

    > Sprawa jest dla mnie dość istotna.
    > Czy brak odpowiedzi na prośbę (mam potwierdzenie złożenia pisma) przez
    > 2 tyg. mogę traktować jako wyrażenie zgody??

    Nie możesz.

    > O ile dobrze mi dzwoni :D coś takiego jest... ???
    >
    > idąc dalej
    >
    > jeśli mam rację i widzę że mają gdzieś moje wysiłki to np mogę zwrócić
    > się anulowanie mandatu

    Jaki mandat?
    Czy przez te wysiłki rozumiesz napisanie pisma?

    > i jeśli mi nie odpowiedzą to automatycznie będzie oznaczało że prośba
    > została zaakceptowana?

    Nie będzie oznaczało nic.