  • 1. Data: 2007-05-21 09:25:06
    Temat: pytanie dotyczace platnosci, ktora zaginela.... :(
    Od: "Ma" <m...@p...onet.pl>

    Moi drodzy, moze ktos z Was moze mi jakos pomoc?... Otoz moj problem wyglada
    nastepujaco:

    W 2000 roku podpisalem umowe z TBS na mieszkanie. Wowczas tez dostalem
    terminarz wplat 30% partycypacji, ktore byly rozlozone na 3 raty.
    W chwili obecnej chcialbym to mieszkanie odsprzedac, ... niestety TBS
    twierdzi, ze nie otrzymalo od mnie ostatniej wplaty. Niestety nie mam
    poswiadczen wplat na konto TBS (zostaly one w oryginalach przkazane podczas
    odbioru kluczy administracji TBS), nie moge tez zrobic wyciagu z konta, gdyz
    przekaz byl robiony na poczcie, a osoba, ktora go robila juz nie zyje.
    Czy moge w jakis sposob wyjasnic, ze dokonalem wplat?
    Czy mozna powolac jakas komisje (NIK?), ktora sprawdzi poprwnosc
    funkcjonowania TBS?
    W sumie, czy tez nie jest dziwne, ze dopiero po 7 latach TBS stwierdza brak
    wplaty?
    Czy moze powinienem dochodzic swoich praw w sadzie? Jakim?

    wdzieczny bede za kazda sugestie i odpowiedz..

  • 2. Data: 2007-05-21 09:38:17
    Temat: Re: pytanie dotyczace platnosci, ktora zaginela.... :(
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Idź na pocztę i poszukaj. Muszą mieć kopię wpłaty.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2007-05-21 09:59:03
    Od: "Ma" <m...@p...onet.pl>

    Hm... juz bylem.. problem w tym, ze kopie na poczcie sa "archiwizowane"
    przez okres 5 lat.. a tu minelo prawie 7!!
    Pozdr

  • 4. Data: 2007-05-21 11:37:27
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Zapytaj więc przez który bank poczta robiła przelew i spróbuj w tym banku.
    Napewno mają historię przelewów.

    Michał

  • 5. Data: 2007-05-21 12:04:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 21 May 2007 13:37:27 +0200, mecenas napisał(a):

    > Zapytaj więc przez który bank poczta robiła przelew i spróbuj w tym banku.
    > Napewno mają historię przelewów.

    A może ktoś sprobuje odpowiedzieć na pytanie czy ta nalezność nie jest
    już przypadkiem przedawniona? I co z tego wynika dla sytuacji Ma?

  • 6. Data: 2007-05-22 08:49:21
    Od: "Ma" <m...@p...onet.pl>

    > Zapytaj więc przez który bank poczta robiła przelew i spróbuj w tym banku.
    > Napewno mają historię przelewów.
    >
    > Michał

    HM... skoro nie maja archiwum przelewow, to sadzisz, ze beda wiedziec przez
    ktory bank robili przelewy?

  • 7. Data: 2007-05-23 08:57:35
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Ma" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > HM... skoro nie maja archiwum przelewow, to sadzisz, ze beda wiedziec
    > przez ktory bank robili przelewy?

    A czemu nie? Nie sądzę żeby poczta co miesiąc zmieniała bank.
    To naprawdę poważna umowa na wielkie kwoty, podejrzewam, że
    podpisywana na szczeblu centralnym.
    Miroo