  • 1. Data: 2003-05-09 12:21:28
    Temat: Odpoczynek po nocce i szantaz !
    Od: v <w...@a...pl>

    Witam
    Ile pracownik powinien miec wolnego po skonczeniu pracy ( godziny
    pracy od 22:00 do 8:00 ) do nastepnego przyjscia do pracy. Czy
    jezeli pracownik schodzi rano z pracy o 8:00 a pracodawca karze mu
    przyjsc na godzine 16:00 tego samego dnia i grozi ze jezeli nie
    przyjdzie to mu premie zabierze to jest to zgodne z prawem ??
    Prosze o fachowa odpowiedz.
    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-05-09 12:41:08
    Temat: Re: Odpoczynek po nocce i szantaz !
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > jezeli pracownik schodzi rano z pracy o 8:00 a pracodawca karze mu
    > przyjsc na godzine 16:00 tego samego dnia i grozi ze jezeli nie
    > przyjdzie to mu premie zabierze to jest to zgodne z prawem ??

    Szczerze mowiac, to premia jest uznaniowa, wiec moze tej premi i tak nie
    dac i wcale nie musi sie z tego tlumaczyc. Taki krotki czas to jest po
    prostu wyzysk, ale to juz jest sprawa pracownika, czy chce ta premie czy
    nie.

  • 3. Data: 2003-05-09 13:01:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Popieram ze wszystkich sił przedmówcę i tylko dołożę, że i tak nie może być
    tej pracy więcej niż bodaj 12 godzin na dobę (to z kodeksu pracy), więc o
    16:00 może w sumie być, ale tylko do 22:00.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 4. Data: 2003-05-10 01:36:43
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

    Użytkownik "v" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjsc na godzine 16:00 tego samego dnia i grozi ze jezeli nie
    > przyjdzie to mu premie zabierze to jest to zgodne z prawem ??
    To nie jest zgodne z prawem.A jeśli podskoczysz i Cię wyleją to zarobisz
    następnego miesiąca więcej?

  • 5. Data: 2003-05-14 10:36:19

    Nie potrafię poprzeć tego przepisami, ale u nas ostatnio stwierdzili, że po
    nocy musi być przynajmniej 10 godzin przerwy do podjęcia pracy na nowo.

    pozdrawiam