  • 1. Data: 2003-05-09 11:42:51
    Temat: [trochę OT] KPiR - prawo
    Od: "staff" <p...@g...pl.no.spam>

    Witam!

    Czy są gdzieś prawnie ustanowione zasady, jak powinna wyglądać Księga
    Przychodów i Rozchodów? Jakie powinna mieć kolumny, co i jak w niej
    księgować itd? Chodzi mi o konkretne akty prawne, może ustawy? Jak i gdzie
    to znaleźć?

    Pozdrawiam
    staff

  • 2. Data: 2003-05-09 11:52:01
    Temat: Re: [trochę OT] KPiR - prawo
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "staff" <p...@g...pl.no.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przychodów i Rozchodów? Jakie powinna mieć kolumny, co i jak w niej
    > księgować itd? Chodzi mi o konkretne akty prawne, może ustawy? Jak i gdzie

    Rozporządzenie MF do Ustawy o PDoF. Poszukaj na http://firma.onet.pl -> Akty
    prawne

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-05-09 21:11:16
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]

    > Przychodów i Rozchodów? Jakie powinna mieć kolumny, co i jak w niej
    > księgować itd? Chodzi mi o konkretne akty prawne, może ustawy? Jak i gdzie

    szystko jest (tabele,opis itp) w

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 15 grudnia 2000 r.
    w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
    Dz.U. 2000 nr 116 poz. 1222

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/173bd3c46
    55bf219c12569cf0033249f/$FILE/D20001222.pdf

  • 4. Data: 2003-05-10 01:32:43
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

> [...]
    > to znaleźć?
    > Rozporządzenie Ministra Finansów z 15.12.2000r.
    o prowadzeniu KP i R.Dziennik Ustaw nr 116.