  • 1. Data: 2003-05-09 11:45:27
    Temat: zwrot zakupów
    Od: Jacek J.<j...@w...pl>

    Witam,
    prowadzę sklep internetowy ze sprzętem sportowym.
    Wiem, że konsument ma prawo zwrotu zakupów w terminie 10 dni.
    Moje pytanie jest takie:

    czy muszę uznać zwrot jeśli konsument twierdzi, że się rozmyslił, a
    jednak wcześniej sprzęt wypróbował?

    Konkretnie chodzi tu o rakiety tenisowe, które mają zafoliowane
    uchwyty, oraz zabezpieczone naciągi aby nie mozna było kupić, pograć
    i oddać sprzętu np. po weekendzie.

    W tej chwili mam właśnie taki przypadek.

    Czy ja mogę w przyszłości zastrzec sobie prawo do nie uznania zwrotu
    jeśli folie zabezpieczające zostały naruszone? Umieszczę taką
    informację w regulaminie sklepu i czy moze być to wiążące dla
    kupujacego?

    proszę o pomoc w rozwiązaniu powyższego problemu

    -> http://usenet.pomocprawna.info