    From: "HaNisia" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: slub 2 pytania poligamia i zwiazki homoseksualne
    Date: Wed, 2 Jan 2002 20:02:40 +0100

    Użytkownik -ZED- <z...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@z...zukih.org...
    > Hej!

    > A co z człowiekiem, który chce przykładowo otworzyć w Polsce swoją firmę,
    > a w swoim kraju ma, powiedzmy - 5 żon i z nimi dzieci? W Polsce będą
    > jego konkubinami?
    > A swoją drogą to rzeczywiście ten zakaz jest niekonsekwentny - "na kocią
    > łapę" można żyć z 100 kobiet i prawu nic do tego, jeśli się nie pobiją...
    ;0)

    > --
    > Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > Witam
    Uważam , że fakt , że dana osoba ( z 5 żonami :))) ) zakłada w Polsce firmę
    , ma się nijak do tego, jaki jest jego stan cywilny . Ów Pan podlega prawu
    własnego kraju , czyli nadal 5 żon pozostaje żonami :))
    Poza tym zauważyć muszę , że czasmi pawo reguluje pewne kwestie związane z
    konkubinatem :)), a tak już na marginesie to wątpie czy znajdziesz w Polsce
    śmiałka żyjącego ze 100 kobietami ;-) Pomyśl o tych gigantycznych wydatkach
    ;-)) hihi
    Pozdrawiam Hania...>