  • 1. Data: 2002-01-02 16:26:57
    Temat: Re: slub 2 pytania poligamia i zwiazki homoseksualne
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    news:a0h867$8i2$1@news.tpi.pl...

    > Z tego co wiem, to nie. Wrecz jest przestepstwem. (Bigamia)

    A co z człowiekiem, który chce przykładowo otworzyć w Polsce swoją firmę,
    a w swoim kraju ma, powiedzmy - 5 żon i z nimi dzieci? W Polsce będą
    jego konkubinami?
    A swoją drogą to rzeczywiście ten zakaz jest niekonsekwentny - "na kocią
    łapę" można żyć z 100 kobiet i prawu nic do tego, jeśli się nie pobiją... ;0)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    A o czym Ty piszesz, budujesz obrazy szybko jak Zin, żeby je momentalnie

  • 2. Data: 2002-01-02 19:02:40
    Od: "HaNisia" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik -ZED- <z...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@z...zukih.org...
> [...]
    ;0)

    > --
    > Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Uważam , że fakt , że dana osoba ( z 5 żonami :))) ) zakłada w Polsce firmę
    , ma się nijak do tego, jaki jest jego stan cywilny . Ów Pan podlega prawu
    własnego kraju , czyli nadal 5 żon pozostaje żonami :))
    Poza tym zauważyć muszę , że czasmi pawo reguluje pewne kwestie związane z
    konkubinatem :)), a tak już na marginesie to wątpie czy znajdziesz w Polsce
    śmiałka żyjącego ze 100 kobietami ;-) Pomyśl o tych gigantycznych wydatkach
    ;-)) hihi
    Pozdrawiam Hania...>

  • 3. Data: 2002-01-02 19:56:09
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "HaNisia" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Uważam , że fakt , że dana osoba ( z 5 żonami :))) ) zakłada w Polsce firmę
    > , ma się nijak do tego, jaki jest jego stan cywilny . Ów Pan podlega prawu
    > własnego kraju , czyli nadal 5 żon pozostaje żonami :))

    On tu również chce mieszkać, mieć dzieci, wychowywać je i uzyskać obywatelstwo.
    Co wtedy?

> [...]
    > śmiałka żyjącego ze 100 kobietami ;-) Pomyśl o tych gigantycznych wydatkach

    Znalazłoby się parę osób, które stać by było na takie wydatki... Problem
    pojawiłby się wtedy, jakby wrócili z piwa nad ranem... ;0)

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    > Już widzę te nagłówki w prasie - "Wirtualni mordercy" ;-)
    Hardcore Usenet User: nawet w prasie sprawdza nagłówki ;-)
    <tsca>

  • 4. Data: 2002-01-02 20:53:33
    Od: "HaNisia" <j...@p...onet.pl>

    > On tu również chce mieszkać, mieć dzieci, wychowywać je i uzyskać
    obywatelstwo.
    > Co wtedy?
    upssss dobre pytanie , ale ja widze tu inny problem , najpierw " nasz" Pan
    "MAM 5 ZON " musi owo obywatelstwo uzyskać a to wcale nie będzie takie łatwe
    ( no chyba , że wsławi się czymś w kraju - proponuję grę w piłkę nożną ,
    bądź intensywne ćwiczenia " latania ;-)) )

    Polsce

    > Znalazłoby się parę osób, które stać by było na takie wydatki... Problem
    > pojawiłby się wtedy, jakby wrócili z piwa nad ranem... ;0)
    A tu też się nie zgodzę , przy 100 kobiet , pewnie znajdzie się takowa ,
    która niedość , że nie zgani , to jeszcze pójdzie z nim ;-)))
    Tradycyjnie pozdrawiam Hania