  • 1. Data: 2002-08-16 21:27:28
    Temat: podroz za graniczna raz jeszcze juz w sob.
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    pytam i pytam ale ciagle nie ma pewnosci
    pewnie jezdzicie w podroze sluzbowe
    jade za granice, wszystko zaczyna sie w niemczech w pon, a my wyjezdzamy w
    sobote wieczorem
    w zwiazku z tym pytanie: czy jadac caly dzien po polsce musze sama sie
    zywic???
    i bedac w niemieckim miescie (jedziemy samochodem sluzbowym szefa)
    gdybym miala jezdzic nie samochodem lecz komunikacja miejska sama kupuje
    bilety na autobusy?
    czy dieta jest tylko na wyzywienie?
    sama juz nie wiem
    pomozcie prosze, wyjazd w sobote po poludniu
    kaska
    _

  • 2. Data: 2002-08-16 22:53:15
    Temat: Odp: podroz za graniczna raz jeszcze juz w sob.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajjr3a$419$...@s...futuro.pl...
    > pomozcie prosze, wyjazd w sobote po poludniu

    pracownikowi przebywajacemu w delegacji przysluguje dieta oraz zwrot
    wydatków za przejazdy , noclegi, dojazdy srodkami komunikacji oraz inne
    udokumnetowane wydatki i tak jesli podróz słuzbowa wynosi od 8 do 12 godzin
    przysluguje polowe diety jesli trwa dluzej niz 12 godzin przysluguje w
    pelnej wysokosci
    dieta 18,00 ryczałt noclegowy 27,00 ryczalt na dojazdy 3,60
    w przypadku zgody na podroz wlasnym samochodem zwrot kosztów eksploatacji
    zgodnie z rozporzadzeniem gdy jednak pracownik nie korzysta z samochodu to
    za dojazdy komunikacja przysluguje ryczałt w wysokości 20% diety na pokrycie
    tych kosztów / w kraju/

    za granica :
    dieta, zwrot kosztow przejazdu i noclegi i inne udokumentowane wydatki
    dieta w niemczech 42 euro , limit za nocleg 103 euro
    przy zapewnionym czesciowym wyżywieniu diete wyplaca sie w czesco
    tj sniadanie 15% ,obiad 30% , kolacja 30% i inne wydatki 25% diety
    odn. noclegu do wysokości limitu jw.
    w razie choroby na delegacji nalezy sie rowniez zwrot kosztow leczenia i
    zakup lekow pokrywa to pracodawca
    pracownik powinien otrzymac zaliczke na pokrycie niezbednych wydatkow

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-17 08:24:13
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    dzieki bardzo
    bede za granica 3 dni a przejazd trwa 2 dni, czyki nie bedzie mnie 5
    dostalam diete zagraniczna policzona za 3,5 dnia
    czy to w porzadku?
    dzieki za poprzednia odpowiedz bardzo serdecznie
    kaska

  • 4. Data: 2002-08-17 08:24:47
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    dzieki bardzo
    bede za granica 3 dni a przejazd trwa 2 dni, czyki nie bedzie mnie 5
    dostalam diete zagraniczna policzona za 3,5 dnia
    czy to w porzadku?
    dzieki za poprzednia odpowiedz bardzo serdecznie
    aha, i do kotrej godz. nalzey wrocic by moc nastepnego dnia isc do pracy?
    kaska

  • 5. Data: 2002-08-17 08:25:12
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    dzieki bardzo
    bede za granica 3 dni a przejazd trwa 2 dni, czyki nie bedzie mnie 5
    dostalam diete zagraniczna policzona za 3,5 dnia
    czy to w porzadku?
    dzieki za poprzednia odpowiedz bardzo serdecznie
    aha, i do ktorej godz. nalzey wrocic by moc nastepnego dnia isc do pracy?
    kaska

  • 6. Data: 2002-08-17 11:06:05
    Temat: Re: podroz za graniczna raz jeszcze juz w sob.
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > bede za granica 3 dni a przejazd trwa 2 dni, czyki nie bedzie mnie 5
    > dostalam diete zagraniczna policzona za 3,5 dnia

    Dietę w del zagr liczy się
    od przekroczenia granicy- do przekroczenia granicy

    > czy to w porzadku?

    Musisz sobie policzyć