  • 1. Data: 2002-08-16 18:27:53
    Temat: Uciazliwy sasiad.....
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam !

    Mam problem ale nie wiem do kogo sie z nim zwrocic...
    Mieszkam na osiedlu domkow jednorodzinnych na ktorym dopuszczone
    jest prowadzenie nieuciazliwej dzialalnosci gospodarczej.
    Ostatnio jeden z mieszkancow uruchomil tutaj prawdziwa fabryke !!!!
    Rozpoczal produkcje metalowych kontenerow, takich na gruz itp...
    To sie dzieje jest nie do wytrzymania, halas i smrod wykanczaja moja rodzine
    oraz
    innych mieszkancow.
    Nie wiem do kogo zwrocic sie ze skarga, na razie napisalismy do:
    1. Straz Pozarna - z wzgledu na zagrozenie pozarowe
    2. Urzad Miejski - Wydzial Gospodarki Terenami -uciazliwa produkcja
    3. Panstwowa Inspekcja Handlowa - skierowali nasze pismo do Inspekcji Ochrony
    Srodowiska
    4. Inspekcja Ochrony Srodowiska - napisalismy tez tam sami

    Niestety jak na razie urzednicy milcza...
    Jako, ze produkcja ta odbywa sie w fatalnych warunkach mysle o "donosie" do
    Panstwowej Inspekcji Pracy,
    ktora zamknie ten bajzel w 5 minut.

    Moze ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem i ma jakies doswiadczenia , ktore
    moga przydac sie mi w walce z tym intruzem :-)

    Pozdrawiam grupe

    Slawek....

    PS prosze takze o odpowiedz na priv: w...@p...onet.pl