  • 1. Data: 2003-03-09 21:14:29
    Temat: mam wyrok ,a gosc nie placi- co robic ?
    Od: "Andrzej" <A...@p...pl>

    Co robic ? ,wplaca mi po 20 zl co jakis czas , jest to kpina. Tym bardziej
    ze dostal pismo ( ja tez ) o tym ,ze ma wpłacic w trybie natychmiastowym ,
    a o on nic . Czy wniesc jakies pismo do sadu ? Suma nie jest duza bo
    kilkaset zl,ale tez i nie mala znowu

  • 2. Data: 2003-03-10 05:31:52
    Temat: Re: mam wyrok ,a gosc nie placi- co robic ?
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <A...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ,
    > a o on nic . Czy wniesc jakies pismo do sadu ? Suma nie jest duza bo

    idź z tym do komornika

  • 3. Data: 2003-03-10 05:41:03
    Temat: Odp: mam wyrok ,a gosc nie placi- co robic ?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@f...id.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b4h7sn$n76$...@a...news.tpi.pl...
    > idź z tym do komornika

    może i to coś zmieni jednak w dniu dzisiejszym jest dużo takich spraw
    ...jesli nie będzie miał z czego spłacać a wpłacał bedzie komornikowi
    również po 20 zł. , będzie to plus dla niego w następnej sprawie sądowej...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-10 06:39:08
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > również po 20 zł. , będzie to plus dla niego w następnej sprawie
    sądowej...

    o jakiej następnej sprawie mówisz?

    pozdrowienia poranne (tez nie możesz spać? :-) )

    marcin

  • 4. Data: 2003-03-10 06:39:08
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

  • 6. Data: 2003-03-10 15:58:30
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@f...id.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b4hbr8$e6r$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sądowej...
    >
    > o jakiej następnej sprawie mówisz?
    >
    > pozdrowienia poranne (tez nie możesz spać? :-) )

    a nie można :-) o ukaranie za nie przestrzeganie treści wyroku a szczegolnie
    nadanej klauzuli? :-)

    hm wlasnie rano powinno sie lepiej myslec :-)

    Sandra