  • 1. Data: 2003-03-09 17:48:54
    Temat: Wręczenie karty powołania...
    Od: "bonio" <e...@a...net>

    Witam
    Niewiem czy dobrze trafilem, wiec jesli ntg to prosze o skierowanie na
    wlasciwaą grupe.

    Dostalem w piatek wezwanie do WKU w celu wreczenia karty powolania. Mam sie
    stawic w czwartek
    Kontynuuje nauke na wyzszej szkole (system wieczorowy), jestem na pierwszym
    roku.
    Fakt, jak zaczynalem w pazdzierniku nie donioslem zaswiadczenia ze szkoly
    pierdoła ze mnie wiem, ale caly czas trzymam w domu.
    Szkola oplacona, a zaswiadczenie dostarcze (moze i nowe, z datą z marca) w
    poniedzialek tylko niewiem czy to cos da.
    Czy jest szansa ze zostanie mi anulowane wreczenie biletu?
    Prosze o wyrozumialosc i konkretne odpowiedzi
    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-03-09 18:15:39
    Temat: Re: Wręczenie karty powołania...
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > poniedzialek tylko niewiem czy to cos da.
    > Czy jest szansa ze zostanie mi anulowane wreczenie biletu?
    > Prosze o wyrozumialosc i konkretne odpowiedzi

    Nie obawiaj się. Będąc w WKU należy złożyć wniosek o udzielenie odroczenia ze
    względu na pobieranie nauki w szkole wyższej (wszystkie tryby pobierania nauki
    upoważniają do korzystania z odroczenia). Do wniosku należy dołączyć
    zaświadczenie uczelni o pobieraniu nauki (wzór zaświadczenia jest opublikowany
    w Dz. U. z 2000 r. Nr 5, poz. 54). Na 100% powinieneś uzyskać odroczenie w
    formie decyzji administracyjnej.
    Gdybyś jednak trafił na słabo przygotowanego pracownika WKU i otrzymałbyś
    decyzję negatywną, złożysz odwołanie i wygrasz.
    W razie problemów pisz na priv.
    ______
    Jupraw

  • 3. Data: 2003-03-09 19:31:10
    Temat: Odp: Wręczenie karty powołania...
    Od: "Dariusz Donat" <d...@i...pl>

    Użytkownik bonio <e...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4fugv$8g2$...@f...acn.pl...
> [...]
    > poniedzialek tylko niewiem czy to cos da.
    > Czy jest szansa ze zostanie mi anulowane wreczenie biletu?
    > Prosze o wyrozumialosc i konkretne odpowiedzi

    Wg mnie odrocza. Pan Major pewnie cie zbeszta ze nie doniosles tego papierka
    w terminie, ale nic "zlego" Ci sie nie stanie. Pisze to sam kiedys ze dwa
    razy tak to zalatwialem, tez tak jak ty nie mam glowy do pamietania o
    takich blachostkach ;-).

    Pozdrawiam
    Darek Donat

  • 4. Data: 2003-03-15 16:50:41