  • 1. Data: 2003-03-09 20:50:45
    Temat: znane logo w internecie...?
    Od: "AKruczek" <a...@p...fm>

    Kurteczka.. sorry za replay, ale nie chce mi sie wierzyc, zeby nikt nie miał
    zdania w tej materii....

    Czy można na swojej stronie umieścić bazę znanych i powszechnie używanych
    logotypów firm celem wykorzystywania ich przy projektach graficznych przez
    innych. np:. ktoś potrzebuje na plakacie umieścic logo znanego banku jako
    sponsora i znajduje je u nas gotowe do wykorzystania - zupełnie bezpłatnie.
    Czy firmy mogą zarzucić nam bezprawne wykorzystywanie i posługiwanie się ich
    znakami firmowymi.??

    BARDZO proszę o jakiś komentarz lub informację gdzie tego szukac..?

    Pozdrawiam
    Artek

  • 2. Data: 2003-03-09 20:55:13
    Temat: Re: znane logo w internecie...?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "AKruczek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > logotypów firm celem wykorzystywania ich przy projektach graficznych przez

    do tego trzeba miec zgode firmy, do ktorej dane logo nalezy
    wiekszosc tych logotypow to zastrzezone i hronione prawnie znaki

    > np:. ktoś potrzebuje na plakacie umieścic logo znanego banku jako
    > sponsora i znajduje je u nas gotowe do wykorzystania - zupełnie
    bezpłatnie.

    zupelnie bezplatnie dostaje tez w banku.

    > Czy firmy mogą zarzucić nam bezprawne wykorzystywanie i posługiwanie się
    ich
    > znakami firmowymi.??

    tak