  • 31. Data: 2002-06-11 14:40:49
    Temat: Re: jak
    Od: "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl>

    > Odp. jest prosta ze Iwonie Jaszczyk glupio sie zrobilo, i sie wstydzac
    > zmienila se ksywka na n0naMe!@# myslac ze pozostanie anonimowa, a potem
    > sobie zmienila na Kropeczka a potrem na Mania ktora tez ma taka sama
    > sytuacje :)))))) Hehehe ale poczekajce zaraz sobie ona wymysli inny nick,
    > razem z tamtymi mnie zkrytukuja ze sie myle i sobie wymyslam i ze jestem
    > chamem i ciekawe co jeszcze...... :)) Naprawde teraz to zaczynam wspoczuc
    > nie jej a temu facetowi ze w ogole ja spotkal.
    >
    > Lepton

    Sluchaj Palancie Maciej z tej strony i zdecydowanie jestem facetem
    a ty jestes dupkiem

    pozdr. innych

    nOnaMe

    tel. 606791438 gdybys musial sprawdzic lub podyskutowac bezposrednio

  • 32. Data: 2002-06-11 14:58:11
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    > Nie wiem kim jesteś ale daj sobie na wstrzymanie to jest grupa prawo a
    prawo
    > przewiduje takie sytuacje. A sam nie bądź taki mądry trafisz na swojego
    > zamerdasz i Ty poprosisz o pomoc. I nie mów mi,że Ciebie takie cos nie
    > spotka bo życie to tylko życie i jest pełne niespodzianek.

    Oj Sandra nie przewidziane sa wyroki Boskie...
    "Żyć - to myśleć." jak mawial Cyceron, a nie udawac kogos na usnecie...
    Bardzo sie Ciesze ze pragniesz pomoc tej biednej kobiecie, szkoda ze ona
    taka droge wybrala i nagle sie wkopala,
    i jak mawial GEORGE ELIOT "Nie twierdzę, że kobiety są głupie: zostały
    stworzone na podobieństwo mężczyzn." ;-)
    I nawet im wspolczuje bo "Bycie kobietą jest gorsze od bycia rolnikiem. Mamy
    tyle roboty z plewieniem i pryskaniem upraw: trzeba depilować nogi, golić
    pachy, skubać brwi, ścierać pumeksem stopy, złuszczać i nawilżać naskórek,
    oczyszczać pory, farbować odrosty, masować cellulit..." HELEN FIELDING

    Pozdrawiam,
    Lepton

    "Trzeba tak żyć, żeby można było mieć szacunek dla samego siebie." Maksym
    Gorki

  • 33. Data: 2002-06-11 15:00:14
    Od: "Iwona Jaszczyk" <a...@k...net.pl>

    Serdecznie dziekuje za pomoc

    Iwona

  • 34. Data: 2002-06-11 15:16:06
    Temat: Odp: jak
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Ł. <k...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae535h$nis$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Trzeba tak żyć, żeby można było mieć szacunek dla samego siebie." Maksym

    I mądrze pisał,ale nie chyba nie przewidział podłości mężczyzn, uważasz,że
    on nie ponosi winy? A Ty jak byś chciał przeżyć jakiś romans to machnął byś
    dzieciaka ? to przecież świadczy też o jego głupocie bo teraz tak czy tak
    zna dziewczyna jego namiaru a prawo mu dokopie i będzie szło to za nim do
    końca.A jak ma np. rodzine to kto wie czy tym głupim bezmyślnym postepkiem
    nie rozpieprzy swojej .
    Nie toleruje głupoty wzajemnie kotku. A pan Maksym jest świetny. A to
    bardzo nerwowy. I na jakim świecie żyjesz a tak właśnie po to jestem ,że gdy
    komus potrzebna pomoc to dlaczego niby nie miałabym pomóc. Jak np. ten tatus
    sie zjawi i powie na grupie słuchaj ale to nie moje jestem na 100% pewny,że
    to nie ja to wtedy też jemu dam wskazówki jak ma sie zachować niech prawda
    wyjdzie taka jaka jest ,takie jest moje zdanie. I nie myle się,że ludzie tu
    piszący potrzebują niekiedy pomocy ? A nie krytyki i wyzwisk. Przepraszam za
    moje zachowanie ale mnie poniosło gdy takie czytałam wypowiedzi,nie lubie
    obrażać ludzi .Więc wybacz .
    Sandra

  • 35. Data: 2002-06-11 15:16:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    nOnaMe !@# <n...@w...cc.pl> wrote:

    > no jasna wielka .. gosciu ameryke odkryles gratulacje

    Gościu to sobie możesz do swoich kolegów mówić.

    > i jakie masz wnioski ??

    Że ilość osób łączysz się z wraith.kki.krakow.pl, zabierających głos w tym
    wątku się drastycznie zwiększyła?

    > oby Cie na manowce nie sprowadzily
    > ale jedno jest pewne detektywem nie zostaniesz

    Kulturą, to Ty nie grzeszysz.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 36. Data: 2002-06-11 15:27:57
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał w wiadomości

    > Sluchaj Palancie Maciej z tej strony i zdecydowanie jestem facetem
    > a ty jestes dupkiem

    "Głupota nie zawsze czyni złym, złość zawsze czyni głupim." Francoise Sagan

    --
    Lepton
    "Idź, serdeńko, bo cię trzepnę." Aleksander Fredro (1793 - 1876)

  • 37. Data: 2002-06-11 15:35:12
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    > I mądrze pisał,ale nie chyba nie przewidział podłości mężczyzn, uważasz,że
    > on nie ponosi winy? A Ty jak byś chciał przeżyć jakiś romans to machnął
    byś
    <cut>

    Oczwiscie ze sie z Toba zgadzam, on takze ponosi wine, ale nie przychodzi na
    usnet wypisujac co mu kobieta nie zrobila i sie zalac wylewa cala historie,
    jak ma problem z czyms to niech prosi konkretnie w czym jej pomoc i tyle.
    Jezeli mi by sie trafila wpadka i zrobilbym dzieciaka, napewno bym nie
    machna reka, ale i bym tego nie rozglaszal... byla by to wielka tragedia i
    szczerze mowiac nie potrafie sie wypowiedziec co by bylo gdyby...

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 38. Data: 2002-06-11 15:51:01
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

> [...]
    > on nie ponosi winy? A Ty jak byś chciał przeżyć jakiś romans to machnął

    Oczywiscie ze on ponisi takze wine, zle sie zachowal ze nie chce wyjasnic
    tej sprawy i ten problem wspolnie rozwiazac, chociaz nie wiemy jak jest
    naprawde. Ja napewno jakbym chial przezyc romans to bym sie zabespieczyl i
    nie machna dzieciaka, chociaz roznie sie zdarza, ale w przypadku takiego
    pecha trzeba poniesc konsekwencje i byc odpowiedzialnym za to co sie
    zrobilo - takze wiec calkowicie sie z Toba zgadzam... Lecz wypraszam sobie
    nikogo tutaj nie wyzywalem, jezeli ktos tak to odebral widocznie to jest
    prawda :) A ironii odrobine nikomu zawiele.

    Lepton

  • 39. Data: 2002-06-11 19:24:50
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał:

    > Ciekawe to. Wypowiada się niby w tym wątku kilka kobiet.
    > Ale wszystkie łączy jedna rzecz:

    > Ja nie wierzę w zbieg okoliczności.

    Hmmmm... ciekawe, w istocie ;)
    Nie ma jak to BOFH-owate spojrzenie na sprawę ;)

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH GSM +48 607 81 83 30

  • 40. Data: 2002-06-11 19:26:25
    Od: "Tomasz Slaski" <t...@p...pl>

    "nOnaMe !@#" <n...@w...cc.pl> napisał:

    > oby Cie na manowce nie sprowadzily
    > ale jedno jest pewne detektywem nie zostaniesz

    Nie wiesz, z kim gadasz.