  • 41. Data: 2003-01-16 14:48:03
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    Użytkownik Witek Mozga <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > Moze gdyby dostali rozwod, to
    > bylby jakis argument, ale w takiej sytuacji on przeciez jest jej
    > mezem, jest zameldowany w tym lokalu, wiec wszystko dziala na jego
    > korzysc.

    Niestety sady sa przepelnione... pozew jest w sadzie od polowy listopada, a
    terminu rozprawy jeszcze nie mam wyznaczonego.
    Monisia_

  • 42. Data: 2003-01-16 15:12:33
    Temat: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Monisia_ <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b06i0n$7ot$...@n...gazeta.pl...

    > Ja mam tworcza mysl... Porozmawiam z dzielnicowym (mam z nim dobre uklady)
    > moze on mi wskarze co mam zrobic by sie chronic?

    dzielnicowy powiadasz? a ja proponuje złożyć pisma o przyspieszenie
    postępowania jeżeli są przeprowadzane a zwiazane z ta osobą ...dzielnicowy
    jak on wróci to moze sobie go wezwać i pogadać dać mu lekcje dobrego
    wychowania...

    Sandra

  • 43. Data: 2003-01-16 15:15:53
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl>

    napisał:>

    > jak dostaniesz twórczej mysli to podziel się uwagami :-)

    Ja mam tworcza mysl... Porozmawiam z dzielnicowym (mam z nim dobre uklady)
    moze on mi wskarze co mam zrobic by sie chronic?

    M.

  • 44. Data: 2003-01-16 19:06:41
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 16 Jan 2003 14:45:12 +0100, Sandra napisał/a:

    >:-) zaproponuj jako przyszły prawnik naszym ustawodawcom ...aplikacje masz
    > jak w banku :-)

    Eeetam,nie chce mi się...Już nie te latka i swojego zawodu nie zamierzam zmieniać.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 45. Data: 2003-01-16 19:14:24
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 16 Jan 2003 16:15:53 +0100, Monisia_ napisał/a:

    > Ja mam tworcza mysl... Porozmawiam z dzielnicowym (mam z nim dobre uklady)
    > moze on mi wskaże co mam zrobic by sie chronic?

    Może Ci wskaże gdzie mieszka jego kochanka i pomoże Ci go tam przemeldować?
    Albo do jego rodziców...Od dzielnicowego bardzo dużo zależy,od tego co
    napisze w notatce...a może np. napisać,że widywał go pod adresem takim a
    takim.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 46. Data: 2003-01-16 21:22:10
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b072dh$mv$...@n...tpi.pl...

    > Eeetam,nie chce mi się...Już nie te latka i swojego zawodu nie zamierzam
    zmieniać.

    I pewnie masz racje ...spokojny sen to skarb ...a swoją drogą to szczęsciara
    skoro nie musisz zmieniać wielu teraz zmienia :-)

    Sandra