    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: alimenty :: odsetki :: rozwod :: teraz dlugie
    Date: Tue, 15 Oct 2002 12:38:22 +0200

    Użytkownik Dorota Łańcucka <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...swietochlowice.dial
    up.inetia.pl...
    > To 16% jest oczywiscie w skali roku??

    tak

    > Co zrobic z ojcem dzieci ktory specjalnie ustawil sobie polecenie przelewu
    > na 10 poznym wieczorem. Choc alimenty sa zasadzone do tego dnia? W tym
    > miesiacu wplacil pieniadze dopiero 14, ja jeszcze nie mam ich teraz na
    > koncie.

    dostałaś postanowienie tymczasowe z klauzulą wykonalności

    > Dodam ze jestem w trakcie rozwodu, czy moge powyzsza informacje
    przedstawic
    > na rozprawioe?

    sedzia poinformuje cię o tym o czym ja mówie tzn. tytuł wykonawczy

    czy tez jak wszystko powinnam to opisac i zlozyc w sadzie?

    który powinnaś złożyć w tym wypadku do komornika i to on zajmie sie
    terminowością i wysokością ściąganych alimentów na rzecz dzieci...
    możesz nadmienić w swojej odp. na zarzuty ,że skierowałas lub skierujesz
    tyt. do wykonania przez komornika z uwagi na nie wywiazywanie sie z
    terminowości

    > I jeszcze jedna kwestia
    > Maz chce uzyskac rozwod z orzeczeniam o mojej winie. Jako powody podal:
    > moja niegospodarnosc, balaganiarstwo, co przy 3 malych dzieci nie jest
    > trudne do osiagnniecia... Opisal moja osobe i wogole nasze zycie tak: on
    > biedny zapracowany tatus, ja wstretna leniwa zolza co nic nie robi [wszak
    > opieka nad dziecmi to wlasnie nic], kilka razy podkrteslil ze o niego nie
    > dbalam, spoznialam sie z obiadami, nie nadazam z prasowaniem koszul
    itp...

    to Wy wiecie najlepiej jak było i ma prawo przedstawiać Ci zarzuty a Ty masz
    prawo sie z tym nie zgodzić i przedstawić dowody ,że było inaczej i te
    obdukcje również dołączyć do akt sprawy ...w opisie powinnaś opisac jego
    zachowania i oczywiście w załączeniu przedłożyć dokumenty,które są w Twoim
    posiadaniu/ obdukcja/.

    Sandra