  • 1. Data: 2002-12-04 02:15:57
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Witam

    Dostałem wezwanie do stawienia się w sądzie w innym województwie. Czy
    zwrócone zostaną mi koszty przejazdu (PKS)? Co muszę zrobić, czy wystarczy
    bilet w formie paragonu czy muszę mieć rachunek uproszczony.

    Jako ciekawostkę podam fakt, że dostałem w odstępie tygodnia 2 wezwania na
    tą samą rozprawę. Jedno na świadka (obowiązek stawiennictwa), drugie na
    poszkodowanego (bez obowiązku). :-)))

    Piotr

  • 2. Data: 2002-12-05 00:35:53
    Temat: Odp: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr C. <P...@M...com.INVALID> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asjof5$rjm$...@t...icpnet.pl...
> [...]
    > zwrócone zostaną mi koszty przejazdu (PKS)? Co muszę zrobić, czy wystarczy
    > bilet w formie paragonu czy muszę mieć rachunek uproszczony.

    wystarczy bilet..

  • 3. Data: 2002-12-11 06:44:18
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: "Bartosz Głowacki" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jeżeli chodzi o zwrot kosztów za przejazd na rozprawę, to wystarczy okazać
    bilet w Sądzie i na miejscu w tym samym dniu w kasie Sądu oddają pieniądze.

    Pozdrawiam
    Lodzia