  • 1. Data: 2002-12-03 23:20:40
    Temat: urlop wypoczynkowy po macierzyńskim
    Od: d...@m...gda.pl

    Mam pytanie odnośnie przysługującego mi wymiaru urlopu wypoczynkowego. Obecnie
    po urlopie macierzyńskim wykorzystuję swój cały urlop wypoczynkowy za 2002r. w
    wymiarze 26 dni. Kończy sie on 4 stycznia 2003r. Czy od 5 stycznia przysługuje
    mi urlop wypoczynkowy za 2003r? W jakim wymiarze? Dodam że moim zamysłem (o
    czym już poinformowałam pracodawcę) jest wykorzystanie wszystkich urlopów
    wypoczynkowych i pójście na wychowawczy.

    pzdr
    HK

  • 2. Data: 2002-12-05 12:17:16
    Temat: Odp: urlop wypoczynkowy po macierzyńskim
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <d...@m...gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
    > czym już poinformowałam pracodawcę) jest wykorzystanie wszystkich urlopów
    > wypoczynkowych i pójście na wychowawczy.

    k.p zakłada,że z chwilą nabycia prawa do nowewgo urlopu tzn. z początkiem
    roku to tu miałabym wątpliwości co do decyzji w daniu go w pełnym
    wymiarze...

    Sandra