  • 1. Data: 2002-11-12 11:46:25
    Temat: Wymeldowanie corki przez ojca - pytanie
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    Witam,
    Sytuacja jest nastepujaca. Dziewczyna chce sie wyprowadzic z rodzinnego domu
    gdzie jest zameldowana na stale, mieszkanie jest lokatorskie a glownym
    najemca jest ojciec.
    I moje pytanie, czy ojciec moze ja wymeldowac po jej wyprowadzeniu (dodam ze
    nie bedzie zameldowana w wynajmowanym mieszkaniu) a jesli moze to jak temu
    zapobiec jesli mozna.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Adaś N.
    (((.)))
    ***********************

  • 2. Data: 2002-11-12 15:21:15
    Temat: Odp: Wymeldowanie corki przez ojca - pytanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Adaś N. <N...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqqpml$85s$...@n...onet.pl...
> [...]
    ze
    > nie bedzie zameldowana w wynajmowanym mieszkaniu) a jesli moze to jak temu

    Będzie mógł ją wymeldować...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-12 15:39:23
    Temat: Re: Wymeldowanie corki przez ojca - pytanie
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    > Będzie mógł ją wymeldować...
    >
    > Sandra

    I nic nie mozna na to poradzic, po wyprowadzce bedzie czesto bywac u
    rodzicow.
    Juz nie ma wymogu niedawania znaku zycia aby mozna bylo kogos wymeldowac?
    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2002-11-12 16:09:28
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Adaś N. <N...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqr7bg$i4u$...@n...onet.pl...
    > Juz nie ma wymogu niedawania znaku zycia aby mozna bylo kogos wymeldowac?

    wystarczy jak dobrze uzasadnią wniosek o wymeldowanie i to im na pewno
    pomoże

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-13 06:33:57
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    > wystarczy jak dobrze uzasadnią wniosek o wymeldowanie i to im na pewno
    > pomoże

    Hm.... ja sie wlasnie teraz wyprowadzilem z domu rodzinnego chcialbym, zeby
    tata mogl za mnie isc do UM i wymeldowac mnie (nawet dowod moj mu moge dac),
    zebym mogl sie zameldowac u siebie. Niestetety w UM powiedzieli ze
    wymeldowac moge sie tylko i wylaczenie osobiscie.

    I co zrobic, zeby jednak mogl mnie wymeldowac? Czemu w UM mowia, ze sie nie
    da?

    Janusz

  • 6. Data: 2002-11-13 08:18:07
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqsrlj$tff$...@s...silesia.pik-net.pl...
    > "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    > I co zrobic, zeby jednak mogl mnie wymeldowac? Czemu w UM mowia, ze sie
    nie
    > da?

    ponieważ teraz należy zrobić to osobiście ale po upływie określonego czasu
    będzie można zrobić to z urzędu przy reprezentacji kuratora dla nieznanej z
    miejsca pobytu...

    Sandra

  • 7. Data: 2002-11-13 08:59:40
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

> [...]
    > określonego czasu
    > będzie można zrobić to z urzędu przy reprezentacji kuratora dla

    OK, ale po uplywie jakiego czasu (jak ten czas jest liczony, od kiedy) i
    jakie warunki musza byc spelnione w tym czasie.
    Pozdrawiam Adam

  • 8. Data: 2002-11-13 17:08:16
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Adaś N. <N...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqt4a0$mhd$...@n...onet.pl...

    > OK, ale po uplywie jakiego czasu (jak ten czas jest liczony, od kiedy) i
    > jakie warunki musza byc spelnione w tym czasie.

    po pół roku można złożyć wniosek do wydz.spraw obywatelskich opisac
    sytuacje,ze osoba nie zmieszkuje od ? w zwiazku z tym ponosi sie dodatkowe
    koszty utrzymania tj. różnego rodzaju opłat z eksploatacja danego mieszkania
    i wiele rzeczy można napisać w takim wniosku, nastepnie zostanie on
    skierowany do sadu,powołany kurator dla nieznanego z miejsca pobytu i
    zapadnie decyzja o wymeldowaniu z urzędu, sprawy te podlegają sądom
    rodzinnym

    Sandra

  • 9. Data: 2002-11-13 21:44:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002, Janusz wrote:

> [...]
    >+ zebym mogl sie zameldowac u siebie. Niestetety w UM powiedzieli ze
    >+ wymeldowac moge sie tylko i wylaczenie osobiscie.

    *Ty*. Bo powinieneś.

    >+ I co zrobic, zeby jednak mogl mnie wymeldowac? Czemu w UM mowia,
    >+ ze sie nie da?

    Może nieco zaokrąglili sprawę: jeśli twój tata wystąpi o wymeldowanie
    cię z urzędu i poda gdzie mieszkasz to *niewątpliwie* cię wymeldują.

    Tylko... formalnie rzecz biorąc ty staniesz się podejrzanym
    o popełnienie wykroczenia. Co prawda wszyscy piszą że przypadków
    kiedy kogoś za to ukarano nikt nie pamięta, ale ponieważ przy
    okazji popełnisz jeszcze dwa inne wykroczenia ("za zakłócanie
    spokoju urzędnikom" i "za nierobienie tak jak wszyscy") to może
    się okazać że znamy jednego ukaranego "za niewymeldowanie" ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-11-14 06:47:19
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    tanpol.com.pl...
> [...]
    > spokoju urzędnikom" i "za nierobienie tak jak wszyscy") to może
    > się okazać że znamy jednego ukaranego "za niewymeldowanie" ;) !

    oki, dzieki za info :)
    w takim razie bede musial wziac urlop w pracy i rusyzc tylek sie wymeldowac
    :)

    Pozdrawiam!

    Janusz nie chcacy zaklocac spokoju urzednikom:)