  • Data: 2002-11-12 20:10:26
    Temat: Odp: Windows OEM
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :
    : Odnosząc się do Twojego problemu - możesz kupić taki egzemplarz
    : utworu i jeśli tylko nie jest to piracka kopia to jest absolutnie
    : legalny.
    :
    : pozdrawiam
    : Arek
    A ja spotkałem kiedyś w jakiejś gazecie komputerowej zupełnie inną
    interpretację.
    Program OEM jest nierozerwalną częścią czegoś (dysku, monitora, zestawu) i
    bez niego jest to nadal nielegalne.Jeżeli produkt OEM dołączony był do
    całego zestawu to on ma być uzywany tylko na tym zestawie.
    Jeżeli jest dołączony np do dysku twardego to ten dysk musi być zamonotowany
    w komp a nie może leżeć np. w szafie.

    Tak więc zgodnie z tym co napisało to czasopismo, kupując OEM bez urządzenia
    nadal jesteś piratem:(
    Poza tym licencja OEM jest ważna tylko z dowodem zakupu. A na allegro taki
    dostaniesz?

    Paweł J

    :
    : --