    From: "H.NOWAK" <h...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozwód na odległoś
    Date: Wed, 10 Apr 2002 11:37:44 GMT

    Użytkownik miczyli <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8tvgu$m63$...@n...tpi.pl...
    > Witam - pytanko z innej beczki: jak wygląda sprawa rozwodu, gdy jedno z
    > małżonków jest w USA, nie zmierza wracać i oboje za porozumieniem chcą się
    Ja mam podobny problem , adwokat z USA zazyczyl sobie 3500$za
    reprezentowanie mnie przed sadem amerykanskim
    Na pomoc grupowiczow nie licz , jest to dla nich za trudne oni moga
    podpowiedziec jak sie wymigac od niezaplacenia mandatu karnego
    Jak do tej pory nie znalazlem prawnika ze znajomascia prawa amerykanskiego
    stanu CA
    Na podstawie dokumentow rozwodowych i o podzial majatku ktore to
    otrzymalem od zony z USA tworze pismo bez obroncy
    Pozdrawiam Eugen