  • 1. Data: 2004-06-28 12:35:46
    Temat: Przekręt za przekrętem...
    Od: "Lidka i Tadek" <t...@n...polbox.com>

    Witam.
    Postaram się sytuację wyjaśnić w punktach.
    1). Moja bratowa zrobiła przekręt na duże państwowe pieniądze. Ma wyrok w
    zawieszeniu i kasę do oddania.
    2). Komornik siedzi na karku całej rodzince...
    2). Mój brat chce kupić dosyć drogie auto jak na jego możliwości (sprzedał
    starego malucha i chce kupić jeszcze starsze audi).
    3). Brat chce, żeby to auto zarejestrować na mnie a on będzie jeździł.

    Moja sytuacja jest taka:
    1) Jestem bezrobotny ale mam dwa obywatelstwa, z czego korzystam i dorabiam
    w Holandii o czym nasza "skarbówka" nie wie.
    2) Żona zarabia tzw. najniższą krajową a córka właśnie skończyła szkołę i
    nie pracuje.
    3) Mam na utrzymaniu dom, starą Ładę Samarę i jeszcze starszego BISa (może
    ktoś kupi? :))

    Teraz pytania:
    1). Czy mimo wszystko komornik nie położy ręki na tym aucie?
    2). Czy Urząd Skarbowy nie przyczepi się do mnie? W końcu jak bezrobotny
    może mieć trzy auta i dom?
    3). Czym ewentualnie grozi takie coś...

    Pozdrowienia
    Tadek

  • 2. Data: 2004-06-28 12:55:39
    Temat: Odp: Przekręt za przekrętem...
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Oddajcie komornikowi należne kwoty, i wszystko będzie ok.

  • 3. Data: 2004-06-28 13:31:08
    Temat: Re: Przekręt za przekrętem...
    Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Oddajcie komornikowi należne kwoty, i wszystko będzie ok.

    Jesli umiesz nalac z pustego to prosze podziel sie z nami ta sztuka :-)

  • 4. Data: 2004-06-28 14:03:12
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 28 Jun 2004 15:31:08 +0200, na pl.soc.prawo, safanduaal napisal(a):

    > Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Jesli umiesz nalac z pustego to prosze podziel sie z nami ta sztuka :-)

    Ciekawe jak z "pustego" kupuje sie samochod i jeszcze ma sie srodki na jego
    utrzymanie ?
    Jak sie ma dlugi to trzeba *w pierwszej* kolejnosci je spalcic.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2004-06-28 14:24:36
    Od: "safanduaal" <l...@s...poczta.onet.pl>

    > Ciekawe jak z "pustego" kupuje sie samochod i jeszcze ma sie srodki na
    jego
    > utrzymanie ?
    > Jak sie ma dlugi to trzeba *w pierwszej* kolejnosci je spalcic.

    Masz calkowita racje. Przeczytalem zbyt szybko i w odpowiedzi popelnilem
    gafe.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2004-06-28 15:56:07
    Od: "Lidka i Tadek" <t...@n...polbox.com>

    Hi.
    Nie jest to sprawa o gwałt, morderstwo czy inne takie, a takimi prawnicy też
    się zajmują. Nikt im nie tłumaczy "nie zabijaj" czy "nie gwałć" to nie
    będziesz siedział, tylko starają się im pomóc w już trudnej sytuacji. Nie
    będę tłumaczył, że stosunki partnerskie pomiędzy bratem a bratową są dalekie
    od normalnych. Pomijając wersję najbardziej oczywistą jaką jest oddanie
    długu i "będzie OK" jak tu radzą prawnicy, proszę o odpowiedź na moje
    pytania. Tu chodzi O MNIE a nie o brata i jego problem. Ja chcę tylko
    wiedzieć, czy jeśli mu pomogę sam nie wpadnę w kłopoty.
    Dzięki
    Tadek

  • 7. Data: 2004-06-28 16:59:13
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 28 Jun 2004 17:56:07 +0200, na pl.soc.prawo, Lidka i Tadek napisal(a):

> [...]
    > pytania. Tu chodzi O MNIE a nie o brata i jego problem. Ja chcę tylko
    > wiedzieć, czy jeśli mu pomogę sam nie wpadnę w kłopoty.

    Pamietaj ze jest to grupa dyskusyjna a nie kancelaria prawna. Odpowiedzi
    otrzymuje sie takie jakie ktos chce udzielic. Mozesz takze wcale nie
    otrzymac odpowiedzi.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 8. Data: 2004-06-28 17:39:27
    Od: "Lidka i Tadek" <t...@n...polbox.com>

    Mieczyslaw wrote:
    > Pamietaj ze jest to grupa dyskusyjna a nie kancelaria prawna.
    > Odpowiedzi otrzymuje sie takie jakie ktos chce udzielic. Mozesz takze
    > wcale nie otrzymac odpowiedzi.

    Oczywiście. Dziękuję za okazane zrozumienie i pomoc.
    Tadek

  • 9. Data: 2004-06-28 18:57:20
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > 1). Czy mimo wszystko komornik nie położy ręki na tym aucie?
    > 2). Czy Urząd Skarbowy nie przyczepi się do mnie? W końcu jak bezrobotny

    hehe, grozi Ci 100 lat w kamieniolomach. rzeczywiscie super luksusowe
    auta i pewnie skarbowka nasle na Was specjalna grupe z nowym sprzetem :P
    no stary, nie badz smieszny. do czego sie maja przyczepic? do tych
    staroci?
    pozdr.
    marcin

  • 10. Data: 2004-06-28 19:09:02
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > auta i pewnie skarbowka nasle na Was specjalna grupe z nowym sprzetem :P
    > no stary, nie badz smieszny. do czego sie maja przyczepic? do tych

    hehe
    a "jakbyco" - powiedz, że masz kasę z nierządu....

    seb