  • 1. Data: 2002-10-25 18:28:58
    Temat: Prawo do kontaktw z dziecmi.
    Od: "Tomasz" <n...@a...net.pl>

    Witam.
    Bardzo prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:

    Przed ponad miesiacem rozstalem sie z matka moich dzieci.
    Od tego czasu spotykam sie ze stalem nieslabnacym oporem
    uniemolziwiajacym mi jakikolwiek kontakt z nimi (mieszkaja razem z nia).
    Jak mam sie przed tym zachowaniem bronic ?
    Jakie srodki procesowe moge i jakie powinienem zastosowac ?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2002-10-25 20:25:51
    Temat: Odp: Prawo do kontaktw z dziecmi.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz <n...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apc2er$m5n$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Jak mam sie przed tym zachowaniem bronic ?
    > Jakie srodki procesowe moge i jakie powinienem zastosowac ?

    Należy wystąpić do sądu rodzinnego dla miejsca zam.małoletniego z wnioskiem
    o ustalenie kontaktów z małoletnim...
    w 3egz. w treści wniosku należy podać propozycje co do sposobu kontaktowania
    sie z dokładnością do dnia i godz., miejsca z,którego np. będzie odbierane
    dziecko itp...

    Sandra